Zaujala Vás naše společnost a chtěli byste u nás pracovat? Bližší informace o jednotlivých odděleních a pracovních pozicích najdete níže.
Úvěrové oddělení
Referenti úvěrového oddělení zpracovávají veškeré online půjčky. Konkrétně se jedná o zpracování žádostí nových i stávajících klientů, tvorba návrhů úvěrů a smluvní dokumentace, zpracování pošty a běžná administrativa kanceláře. Samozřejmostí je vyřizování telefonické a e-mailové komunikace.
Inkasní oddělení
Hlavní pracovní náplní na pozici Referenta inkasního oddělení je telefonický kontakt (aktivní i pasivní) s klienty za účelem dohody na úhradě dluhu, který vůči nám mají. Dále emailová a korespondenční komunikace a administrativní vedení agendy pohledávek. Hlavním cílem je navržení řešení problematické situace klientů k oboustranné spokojenosti a snaha o co nejvčasnější uhrazení pohledávek. Samozřejmostí je práce s interním systémem, ověřování a průběžná aktualizace informací o klientech, a to na základě telefonátů a emailové komunikace. Stejně tak spolupráce s inkasními společnostmi a monitoring insolvenčního rejstříku.
ICT oddělení (Information and Communication Technologies)
Pracovníci našeho ICT oddělení jsou zodpovědní za zajištění provozu celé společnosti po technické stránce, podporují tak hlavně samotný business. Jejich pracovní náplní je vývoj, analýza, správa sítě a koncových stanic, programování, spolupráce s dodavateli a technická podpora.
Marketingové oddělení
Tato oblast je v naší firmě zastoupena skupinou pracovníků pod vedením Marketing manažera. Mezi jejich každodenní činnosti patří výkonnostní marketing, účast na oblastech produktového managementu, marketingové komunikace, distribučních kanálů a zákaznické péče. Navrhují rozpočet a mediální plán marketingové komunikace. Jejich náplní práce je mimo jiné také monitoring a analýza trhu, vývojových trendů a konkurence – realizují tak výzkumy a průzkumy trhu i zákazníků. Jejich úkolem je reprezentace společnosti na jednáních s obchodními partnery a jsou zodpovědní i za public relations a společenské vnímání firmy.
Oddělení Business Intelligence
Náplň práce v tomto oddělení je účast na návrhu architektury BI projektů, rozvoj nových projektů z bankovní sféry a sběr a analýza požadavků. Spolupracuje s ostatními odděleními a vytváří technickou dokumentaci. Zároveň se podílí také na vývoji a testování nových produktů, informačních systémů atd. Nedílnou součástí oddělení Business Intelligence je tvorba reportů, které pomáhají efektivněji řídit práci managerům ostatních oddělení.
Oddělení řízení rizik
Oddělení řízení rizik analyzuje data a zodpovídá za vývoj rizikových ukazatelů svěřeného portfolia. Na základě výstupů pak vyvíjí scoringové modely pro hodnocení úvěrového rizika. Řídí schvalovací proces, identifikuje rizika a navrhuje preventivní opatření.
Oddělení back office a účetnictví
Oddělení back office a účetnictví se stará o zpracování došlých objednávek, jejich zadávání do interních systémů a následné vyřízení. Připravuje podklady pro fakturaci a zabezpečuje další činnosti pro podporu ostatních oddělení společnosti, včetně evidence všech provedených plateb. Dohlíží na účtování, připravuje pracovní smlouvy a má na starosti veškerou exekutivní činnost.