Chcete se o půjčce dozvědět co nejvíc? Připravili jsme pro Vás
odpovědi na nejdůležitější otázky týkající se celého procesu od žádosti až po splácení. Další důležité dokumenty jako je například Smlouva o zápůjčce, Reklamační řád, Všeobecné obchodní podmínky a jiné naleznete v sekci
Ke stažení. Doporučujeme Vám seznámit se s nimi ještě před samotným podáním žádosti o půjčku a v případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktovat prostřednictvím emailu na
[email protected] nebo na bezplatné telefonní lince 800 187 187. Jsme tu pro Vás!
INFORMACE O PŮJČCE
Online – přes
online formulář na našich internetových stránkách nebo telefonicky na bezplatném čísle 800 187 187.
K vytvoření nabídky půjčky je potřeba dodat několik základních dokumentů dle příjmových kategorií.
- Zaměstnanec – 2 doklady totožnosti, měsíční výpis z účtu za poslední 3 měsíce s příchozí výplatou, v případě výplaty v hotovosti 3 výplatní pásky a potvrzení o příjmu, telefonní číslo do zaměstnání.
- Živnostník – 2 doklady totožnosti, měsíční výpis z účtu za poslední 3 měsíce, vystavené faktury za poslední 3 měsíce
- Důchodce – 2 doklady totožnosti, doklad o výplatě důchodu za poslední 3 měsíce – měsíční výpis z účtu nebo ústřižky složenek.
Připravili jsme pro Vás jednoduchý manuál, jak si u vybraných bank stáhnout výpis z účtu z internetového bankovnictví. Podrobné návody naleznete
ZDE. Znáte pouze číslo účtu, ale už nevíte, jaký kód je za lomítkem? Podrobný seznam všech bank a jejich kódů naleznete
ZDE. Půjčky poskytujeme ve výši 10 000 až 150 000 Kč se splatností 12 až 84 měsíců.
V
Klientském centru půjčku vyřídíte do 10 minut. Pokud si zvolíte elektronický podpis, odesíláme peníze ihned po podpisu. V případě, že Vám smlouvu k podpisu veze náš kurýr, peníze zasíláme do 24 hodin na Váš bankovní účet.
Poskytujeme zcela bezúčelné
půjčky (tzn. půjčky na cokoliv), proto od Vás nebudeme požadovat doložení, na co chcete peníze využít.
U žádné naší půjčky není potřeba zastavovat nemovitost ani mít ručitele. Vaší
žádosti o úvěr proto nic nebrání.
Při sjednání
půjčky od Vás v žádném případě nechceme poplatky předem. První platba, kterou provedete, bude až pravidelná měsíční splátka.
V tomto případě bohužel půjčku neposkytneme, jelikož doložení příjmu a ověření schopnosti splácet je ze zákona nezbytnou součástí pro poskytnutí úvěru.
Klientům v invalidním důchodu půjčujeme za předpokladu, že mají prokazatelný měsíční příjem vyšší než 10 000 Kč a prokáží svou schopnost půjčku řádně splácet.
Pokud je na Vás uvalena exekuce, či jste spadli do insolvenčního řízení, půjčku Vám bohužel neposkytneme.
Pro získání
půjčky je potřeba splňovat pouze pár základních podmínek – doložit 2 doklady totožnosti, nebýt v exekuci nebo insolvenci a doložit potřebné doklady prokazující Vaši schopnost půjčku splácet.
JAK SPLÁCET PŮJČKU
Klientům nabízíme hned čtyři možné způsoby, jak mohou půjčku splácet, a to:
- Převodem peněz z účtu na účet uvedený ve splátkovém kalendáři.
- Vkladem hotovosti na účet uvedený ve splátkovém kalendáři.
- Poštovní poukázkou.
Připravili jsme pro Vás
seznam českých bank, které přijímají okamžité platby odeslané v českých korunách.
Účastníci (banky) okamžitých plateb musí okamžité platby přijímat, ale službu odesílání okamžitých plateb nemusí svým klientům nabízet. Pokud jste i nadále zasaženi krizí spojenou s pandemií Covid-19, je možné požádat o rozklad či snížení splátek, ale již pouze standardní cestou podle zákona o spotřebitelském úvěru, tedy s posuzováním schopnosti splácet. Spojte se telefonicky s naším inkasním oddělením na tel. čísle 221 460 430 nebo emailem na
[email protected], kde Vaši žádost individuálně posoudíme. Bližší informace naleznete
zde. Spojte se neprodleně telefonicky s naším inkasním oddělením na čísle 800 187 187 nebo emailem na
[email protected], a to ještě před termínem splátky. Vždy se lze domluvit a splátku odložit či rozložit. Mějte na paměti, že mlčení situaci nevyřeší, ale zhorší!
Informaci ohledně předčasného doplacení sdělte našemu inkasnímu oddělení na telefonním čísle 800 187 187 nebo na emailu
[email protected], případně ji zašlete poštou. Dojde k systémovému nastavení a Vašemu předčasnému doplacení již nic nebude bránit. Platby se automaticky nepárují, pokud peníze odešlete a my od Vás informaci neobdržíme včas, Vaši smlouvu nebude možné předčasně ukončit k Vámi zvolenému datu. Předčasné splacení je samozřejmě zcela bez poplatků.
Zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy je do 14 dnů od poskytnutí půjčky. Pokud ji chcete využít, je nutné doručit nám Vaše odstoupení, a to buď e-mailem na adresu
[email protected] nebo poštou na adresu TOMMY STACHI, s.r.o., Olšanská 2643/1a, 130 80 Praha 3. Odstoupení od smlouvy musí obsahovat číslo smlouvy o zápůjčce a datum podepsání smlouvy. Následně Vás budeme kontaktovat s akceptací odstoupení. Na úhradu (vrácení) jistiny a zákonného úroku máte 30 dní od odeslání odstoupení.
V tomto případě je nutné zaslat inkasnímu oddělení doklad o úhradě emailem na
[email protected] nebo poštou na TOMMY STACHI, s.r.o., Olšanská 2643/1a, 130 80 Praha 3. Na základě dokladu se platba spáruje s Vaší smlouvou.
Platební údaje naleznete v
Klientském centru, případně nás kontaktujte telefonicky na čísle 800 187 187 nebo emailem na
[email protected]. Rádi Vám je zašleme SMS zprávou či emailem.
V případě, že nastane tento problém, je nejlepší nás ihned kontaktovat telefonicky na čísle 800 187 187 nebo emailem na
[email protected] a seznámit nás s Vaší situací. Společně nalezneme optimální řešení. Pokud však nebudete záležitost řešit, budeme Vám účtovat sankce podle podmínek uvedených ve smlouvě. Doporučujeme Vám se opravdu důkladně se smlouvou seznámit, a to hlavně s pokutami a sankcemi, které mohou následovat v případě Vašeho neplnění smluvních podmínek.
Zákazník, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení svého spotřebitelského sporu ve smyslu příslušných ustanovení § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, ve spojení se zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, v platném znění. Příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelským sporů ze smluv o zápůjčce a obdobných finančních služeb je finanční arbitr, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1 – Nové Město, jehož internetové stránky jsou dostupné na adrese:
http://www.finarbitr.cz/cs/.
Hlavně „nestrkejte hlavu do písku“. Důležité je v takové situaci jednat, proto nás co nejdříve kontaktujte na telefonním čísle 800 187 187 nebo emailem na
[email protected]. Společně celou záležitost vyřešíme, potřebujeme však Vaši iniciativu. A pamatujte, čím dříve začnete situaci řešit, tím to bude snazší.
JAK ZÍSKAT DALŠÍ PŮJČKU, CO JE TO KLIENTSKÉ CENTRUM, ZMĚNA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Klientské centrum slouží pro všechny klienty, kteří si chtějí zažádat o novou půjčku nebo refinancovat stávající. Zároveň zde najdete veškeré podrobnosti o svém úvěru. Do
Klientského centra se přihlásíte svojí emailovou adresou a heslem, které jste si zvolili při registraci účtu).
Klikněte
zde a požádejte si o nové heslo. Případně nás kontaktujte na telefonním čísle 800 187 187 nebo prostřednictvím emailu
[email protected].
Každou změnu, která u Vás proběhne (změna příjmení, telefonního čísla, emailu, zaměstnavatele, adresy) je potřeba nám nahlásit. Informaci stačí zaslat emailem na
[email protected] nebo nám ji sdělit telefonicky na 800 187 187.
Nenašli jste svoji odpověď? Kontaktujte nás