Díky akci Tisícovka za kámoše můžete pravidelně získat 1 000 Kč. Stačí, když nám budete doporučovat své kamarády a známé, kteří ještě nejsou v naší databázi. Pokud s nimi bude uzavřena nová smlouva a následně bude také zaplacena první splátka z této sjednané zápůjčky, dáme Vám za každého z nich 1 000 Kč!
Jak na to?
Snadněji už to ani nelze, stačí k tomu následující kroky:
- Přihlaste se do Klientského centra
- V sekci Doporučte klienta naleznete odkaz, který pošlete osobám, jež mají zájem o půjčku
- 1 000 Kč za každého je Vašich
Jaké jsou podmínky pro získání 1 000 Kč?
- S Vaším známým, který ještě není v naší databázi, musí být uzavřena nová smlouva o zápůjčce
- Musí být zaplacena první splátka z této sjednané zápůjčky
Mám zájem o půjčku
I. Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely nabídky obchodu a Služeb
Tímto v souladu s ustanovením čl. 7 nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“), uděluji společnosti TOMMY STACHI s.r.o., IČO: 27148084 se sídlem Olšanská 2643/1a, Praha 3, 130 00 (dále jen „Společnost"), jako správci, souhlas se zpracováním mých níže uvedených osobních údajů, a to za účelem nabízení a informování o produktech a službách Společnosti a zařazení těchto osobních údajů do databáze žadatelů o služby vedené Společností.
Osobními údaji dle předchozí věty se rozumí: jméno, příjmení, rodné příjmení, adresa bydliště, datum narození, adresa pro doručování, emailová adresa a číslo telefonu.
Tímto beru na vědomí, že ke zpracování osobních údajů bude docházet zejména následujícími způsoby: shromažďováním mých výše uvedených osobních údajů, jejich ukládáním na nosiče informací, úpravou a pozměňováním (v případě změny mých výše uvedených osobních údajů), vyhledáváním, používáním a zpřístupňováním oprávněným zaměstnancům Společnosti za účelem nabízení obchodu a služeb, jak je uvedeno níže. Dále beru na vědomí, že osobní údaje budou zpracovány v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem a též v elektronické podobě automatizovaným způsobem.
Souhlasím, aby mi Společnost nabízela obchod a služby poskytované jí nebo vybranými třetími osobami známými formami přímého marketingu, zejména e-mailem, poštou, telefonicky a/nebo osobně. Pro tyto účely uděluji Společnosti svůj výslovný souhlas s předáváním mých výše uvedených osobních údajů třetím osobám, a to společnostem v rámci skupiny TSGI, tj. ABEWY s.r.o. a TSG Investments, a.s. Beru tedy na vědomí, že příjemci mých osobních údajů budou společnosti skupiny TSGI a dále marketingové agentury zajišťující marketingové a reklamní akce pro Společnost.
Dále ve smyslu ustanovení § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), v platném znění, uděluji Společnosti svůj předchozí souhlas k užití mé e-mailové adresy za účelem šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky.
Prohlašuji, že poskytnuté údaje jsou přesné a pravdivé. Tento souhlas uděluji na dobu nejvýše 10 let ode dne jeho udělení. Beru na vědomí, že tento souhlas mohu kdykoliv odvolat, a to písemným oznámením doručeným Společnosti na doručovací adresu Společnosti: Praha 3, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 000, nebo prostřednictvím e-mailu zaslaného na [email protected].
Dále beru na vědomí, že moje osobní údaje bude Společnost uchovávat pouze po nezbytně dlouhou dobu, nejdéle po dobu 10 let, nebude-li tento souhlas odvolán dříve.
II. Souhrnné poučení o právech
Prohlašuji, že jsem si vědom/a svých práv vůči Společnosti, které mi s ohledem na zpracování mých osobních údajů svědčí dle čl. 15 – 22 GDPR, zejména:
- svého práva být na požádání Společností informován/a o zpracování svých osobních údajů (obsahem informace pak je sdělení o účelu zpracování osobních údajů; o osobních údajích případně kategoriích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, včetně veškerých dostupných informací o jejich zdroji; o povaze automatizovaného zpracování v souvislosti s jeho využitím pro rozhodování, jestliže jsou na základě tohoto zpracování činěny úkony nebo rozhodnutí, jejichž obsahem je zásah do práva a oprávněných zájmů subjektů údajů; o příjemci, případně kategoriích příjemců), a získat přístup k těmto osobním údajům,
- práva na opravu či změnu případných nesprávných, nepravdivých nebo neúplných osobních údajů,
- práva na výmaz osobních údajů, jsou-li pro to splněny podmínky dle čl. 17 GDPR,
- práva na omezení zpracování,
- práva na přenositelnost zpracovávaných osobních údajů,
- práva obrátit se se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů nebo dozorový úřad jiného členského státu Evropské unie, a
- právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování.
I. Poučení o zpracování osobních údajů pro účely posouzení úvěruschopnosti, smluvního vztahu, předcházení vzniku nesplácených pohledávek a za účelem identifikace a/nebo kontroly podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu
Tímto beru na vědomí, že společnosti TOMMY STACHI s.r.o., IČO: 27148084 se sídlem Olšanská 2643/1a, Praha 3, 130 00 (dále jen „Společnost") poskytuji své níže uvedené osobní údaje a tato je zpracovává pro účely posouzení mé úvěruschopnosti dle zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, v platném znění (dále jen „ZoSÚ"), a pro účely výkonu práv a povinností plynoucí z případného smluvního vztahu ve věci poskytnutí spotřebitelského úvěru, jakožto i ve vztahu k rodnému číslu za účelem předcházení vzniku nesplácených pohledávek za mou osobou ve smyslu § 13c odst. 1 písm. c) zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), v platném znění (dále jen „ZoEO“).
Osobními údaji dle předchozího odstavce se rozumí: jméno, příjmení, rodné příjmení, adresa bydliště, datum narození, místo a země narození, rodné číslo, číslo občanského průkazu, číslo cestovního průkazu, adresa pro doručování, emailová adresa, číslo telefonu, číslo bankovního účtu, a veškeré osobní údaje, které jsou nutné k posouzení mé úvěruschopnosti, které jsou získány z příslušných níže uvedených databází či evidencí a údaje, které vypovídají o úvěruschopnosti a které jsem sdělil/a či sdělím Společnosti, nebo které Společnost získala či získá v souvislosti s plněním, případně neplněním smlouvy o spotřebitelském úvěru (tj. zejména údaje o platu či mzdě, údaje o zaměstnavateli, údaje o majetkových poměrech). Osobními údaji dle předchozího odstavce se pro účely uzavření smluvního vztahu ve věci poskytnutí spotřebitelského úvěru dále rozumí zejména také informace o výši poskytnutého úvěru nebo jeho nesplacené části.
Společnost bude dále zpracovávat mé osobní údaje získané z databází ve smyslu § 88 ZoSÚ jakož i z jiných (veřejných) rejstříků, registrů a/nebo evidencí, a to jmenovitě: Bankovní registr klientských informací (BRKI), Nebankovní registr klientských informací (NRKI), Registr fyzických osob SOLUS, katastr nemovitostí, insolvenční rejstřík, obchodní rejstřík, centrální evidence exekucí, databáze neplatných dokladů PČR - MV ČR a databáze stratených a odcudzených dokladov PSR - MV SR.
Ke zpracování osobních údajů bude docházet zejména následujícími způsoby:shromažďováním mých výše uvedených osobních údajů, jejich uchováváním a ukládáním na nosiče informací, úpravou a pozměňováním (v případě změny mých výše uvedených osobních údajů), vyhledáváním, používáním, uchováváním, tříděním a kombinováním . Osobní údaje budou zpracovány v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem a též v elektronické podobě automatizovaným způsobem.
Beru na vědomí, že Společnost je oprávněna zpracovávat moje výše uvedené osobní údaje pro splnění smlouvy, resp. pro provedení opatření před jejich uzavřením, a pro splnění jejich právních povinností.
Současně prohlašuji, že si jsem vědom/a skutečnosti, že poskytnutí výše uvedených osobních údajů je nezbytným předpokladem pro posouzení mé úvěruschopnosti a že pokud výše uvedené osobní údaje neposkytnu, nebude Společnost ve smyslu ustanovení § 84 odst. 3 ZoSÚ schopna posoudit moji úvěruschopnost a neposkytne mi spotřebitelský úvěr.
Dále beru na vědomí, že Společnost je povinna provést moji identifikací a/nebo kontrolu postupem podle příslušných ustanovení zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, v platném znění (dále jen „AML zákon“). Za tímto účelem Společnost pořizuje a uchovává kopii mého občanského průkazu nebo cestovního průkazu (byl-li mnou takový dokument předložen), a dále případně získává i doklad potvrzující existenci bankovního účtu vedeného na mé jméno, jestliže je má identifikace prováděna na dálku. Podrobnosti k tomu viz část IX. tohoto dokumentu).
Jsem si vědom/a skutečnosti, že pokud neposkytnu součinnost k provedení mé identifikace a/nebo kontroly, bude Společnost povinna odmítnout uzavření smlouvy o spotřebitelském úvěru.
Dále beru na vědomí, že Společnost předává moje výše uvedené osobní údaje provozovateli (i) Nebankovního registru klientských informací, (ii) Bankovního registru klientských informací (iii) Registru fyzických osob SOLUS, z důvodu vytváření těchto databázi pro účely oprávněných zájmů Společnosti a dalších poskytovatelů spotřebitelských úvěrů pro budoucí posouzení úvěruschopnosti a předcházení vzniku nesplácených pohledávek (další informace ohledně tohoto zpracování jsou uvedeny v části IV. a V. tohoto dokumentu).
Osobní údaje budou zpracovávány Společností. Vaše číslo bankovního účtu, jméno a příjmení (název bankovního účtu) bude zpracováváno rovněž společností ThePay.cz, s.r.o., IČO: 281 35 261, se sídlem Masarykovo náměstí 102/65, 586 01 Jihlava, vedené v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně, vložka C, oddíl 88388. Některé osobní údaje budou zpracovávány rovněž dalšími subjekty (blíže k tomu v článku IV. až VIII. tohoto dokumentu).
V případě postoupení pohledávky ze spotřebitelského úvěru (dojde-li k jeho poskytnutí), mohou být výše uvedené osobní údaje v nezbytném rozsahu zpřístupněny rovněž postupiteli, který bude osobní údaje zpracovávat v pozici správce.
Výše uvedené osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytně nutnou k výše uvedeným účelům, a to minimálně po dobu poskytování služeb Společností a do uplynutí zákonných nebo smluvních promlčecích lhůt nebo lhůt pro případný výkon, určení obhajobu našich nároků. Po uplynutí této doby mohou být osobní údaje nadále uchovávané v nezbytném rozsahu v případech, kdy to vyžaduje právní předpis (archivační, účetní a daňové právní předpisy a AML zákon), a to pouze po dobu stanovenou těmito právními předpisy.
II. Poučení o zpracování osobních údajů pro případné budoucí vymáhání pohledávky
Tímto beru na vědomí, nad rámec výše uvedeného, že Společnost je oprávněna v případě mého prodlení s řádným plněním dluhů vyplývajících z případně uzavřené smlouvy o spotřebitelském úvěru uzavřené mezi mnou a Společností, předat a zpřístupnit třetímu subjektu mé osobní údaje k úkonům nezbytným pro účely posouzení kroků pro ochranu práv Společnosti a/nebo v souvislosti s vymáháním mého případného dluhu vůči Společnosti, a to vč. rodného čísla, je-li to nezbytné pro vymáhání soukromoprávních nároků Společnosti ve smyslu § 13c odst. 1 písm. c) ZoEO. Takovým třetím subjektem může být zejména:
- ABEWY s.r.o.,
- advokátní kancelář a/nebo advokát zastupující Společnost,
- podnikatelé podnikající v předmětu podnikání "služby soukromých detektivů",
- jiným třetím subjektům, s nimiž Společnost spolupracuje a jejichž součinnosti bude třeba v souvislosti s vymáháním mého případného dluhu.
Byl/a jsem Společností poučen/a, že výše uvedené subjekty budou zpracovávat osobní údaje pouze v takovém rozsahu a po takovou dobu, které jsou nezbytné za účelem ochrany práv Společnosti.
Zpracování osobních údajů dle předchozího odstavce za účelem ochrany práv Společnosti se bude týkat osobních údajů vymezených výše v tomto dokumentu. Společnost může za účelem ochrany svých práv a právem chráněných zájmů získávat a zpracovávat rovněž další (mnou neposkytnuté) informace týkající se mé majetkové situace ze strany třetích subjektů (včetně subjektů podnikajících v předmětu podnikání "služby soukromých detektivů"), to vše za podmínky souladu takového postupu s platnými právními předpisy.
Beru na vědomí, že Společnost je oprávněna zpracovávat moje osobní údaje v souvislosti s vymáháním pohledávky pro splnění smlouvy a pro účely oprávněných zájmů Společnosti.
III. Souhrnné poučení o právech
Prohlašuji, že jsem si vědom/a svých práv vůči Společnosti, které mi s ohledem na zpracování mých osobních údajů svědčí dle čl. 15-22 GDPR , zejména svého práva být na požádání Společností informován/a o zpracování svých osobních údajů (obsahem informace pak je sdělení o účelu zpracování osobních údajů; o osobních údajích případně kategoriích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, včetně veškerých dostupných informací o jejich zdroji; o povaze automatizovaného zpracování v souvislosti s jeho využitím pro rozhodování, jestliže jsou na základě tohoto zpracování činěny úkony nebo rozhodnutí, jejichž obsahem je zásah do práva a oprávněných zájmů subjektů údajů; o příjemci, případně kategoriích příjemců) a získat přístup k těmto osobním údajům práva na opravu či změnu případných nesprávných, nepravdivých nebo neúplných osobních údajů, práva na výmaz osobních údajů, jsou-li pro to splněny podmínky dle čl. 17 GDPR, a práva na omezení zpracování a práva na přenositelnost zpracovávaných osobních údajů, či práva obrátit se se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů nebo dozorový úřad jiného členského státu Evropské unie. Dále mám právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování.
Podle čl. 21 Nařízení GDPR máte, jakožto subjekt údajů právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování osobních údajů, pokud dochází ke zpracování:
a. na základě oprávnění pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo
b. pro účely oprávněných zájmů Společnosti.
Pokud vznesete námitku, nebudeme Vaše osobní údaje nadále zpracovávat, pokud nebudeme moci doložit závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převládají nad Vašimi zájmy, právy a svobodami, nebo pokud nebude zpracování sloužit k uplatnění, výkonu nebo obhajobě právních nároků.
IV. Informace o zpracování osobních údajů v souvislosti s Nebankovním registrem klientských informací a Bankovním registrem klientských informací
V souvislosti se zajištěním efektivního plnění povinností, vyplývajících zejména z právních předpisů směřujících k ochraně spotřebitele při poskytování spotřebitelských úvěrů, za účelem ochrany našeho zájmu na poskytování úvěrových produktů pouze důvěryhodným a bonitním klientům, kdy zajišťujeme a zpracováváme údaje o osobách (vč. rodného čísla, a to i bez souhlasu těchto osob) potřebné k tomu, aby bylo možné posoudit úvěruschopnost a/nebo předcházet vzniku nesplácených pohledávek ve smyslu § 13c odst. 1 písm. c) ZoEO, jsme uživatelem Nebankovního registru klientských informací („NRKI“), který provozuje CNCB - Czech Non-Banking Credit Bureau, z.s.p.o.
V rámci NRKI jsou zpracovávány informace, které si nebankovní věřitelské subjekty vzájemně poskytují o smluvních (úvěrových) vztazích mezi těmito subjekty a jejich klienty a které jednotlivě nebo ve svém souhrnu vypovídají o bonitě a důvěryhodnosti, resp. úvěruschopnosti, klientů nebankovních věřitelských subjektů.
V souvislosti s naší účasti na NRKI o Vás zpracováváme, do NRKI poskytujeme a z NRKI získáváme tyto Vaše osobní údaje:
- identifikační osobní údaje;
- údaje vypovídající o tom, zda mezi Vámi a námi došlo k uzavření, případně k neuzavření smluvního vztahu;
- údaje vypovídající o Vašich finančních závazcích a o plnění těchto závazků z Vaší strany;
- údaje vypovídající o zajištění Vašich závazků,
- údaje vypovídající o tom, zda ohledně Vás došlo k postoupení pohledávky;
- údaje vypovídající o Vaší bonitě, důvěryhodnosti (či platební morálce), resp. úvěruschopnosti, které jste nám sdělili, nebo které jsme o Vás získali v souvislosti s plněním, případně neplněním příslušného smluvního vztahu.
Tyto údaje mohou být rovněž poskytnuty uživatelům Bankovního registru klientských informací („BRKI“), který provozuje společnost CBCB - Czech Banking Credit Bureau, a.s., v rámci vzájemného informování uživatelů NRKI a BRKI o bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti, klientů, a umožnění (a to i opakovaného) posuzování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky, resp. úvěruschopnosti, a předcházení vzniku nesplácených pohledávek, v souvislosti se smluvními vztahy mezi Vámi a uživateli NRKI a/nebo BRKI.
Právním základem pro zpracování osobních údajů klientů v NRKI/BRKI je (a) plnění právních povinností v případě, kdy je fyzické osobě poskytován spotřebitelský úvěr, a (b) oprávněné zájmy věřitelských subjektů, zejména zájem na poskytování úvěrových produktů pouze bonitním a důvěryhodným klientům, a na předcházení vzniku nesplácených pohledávek věřitelských subjektů. Právním základem pro zpracování informací (osobních údajů) v rámci vzájemného informování uživatelů NRKI a BRKI o bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti, klientů je (a) plnění právních povinností bank a věřitelských subjektů v případě, kdy je fyzické osobě poskytován spotřebitelský úvěr ve vztahu k NRKI vždy v případě, kdy je zpracováváno rodné číslo fyzické osoby.
Veškeré informace týkající se NRKI, účasti věřitelských subjektů na NRKI, zpracování osobních údajů klientů věřitelských subjektů NRKI, vzájemného informování uživatelů NRKI a BRKI, jakož i poučení o všech právech klientů věřitelských subjektů v souvislosti s NRKI či vzájemným informováním uživatelů NRKI a BRKI, jsou uvedeny v Informačním memorandu Nebankovního registru klientských informací (včetně základních informací o vzájemné výměně informací s Bankovním registrem klientských informací).
V. Informace o zpracování osobních údajů v souvislosti s databází SOLUS, zájmové sdružení právnických osob
V souvislosti se zajištěním efektivního plnění povinností, vyplývajících zejména z právních předpisů směřujících k ochraně spotřebitele při poskytování spotřebitelských úvěrů, za účelem ochrany našeho zájmu na poskytování úvěrových produktů pouze důvěryhodným a bonitním klientům, kdy zajišťujeme a zpracováváme údaje o osobách (vč. rodného čísla, a to i bez souhlasu těchto osob) potřebné k tomu, aby bylo možné posoudit úvěruschopnost a/nebo předcházet vzniku nesplácených pohledávek ve smyslu § 13c odst. 1 písm. c) ZoEO, jsme uživatelem registru FO sdružení SOLUS(„SOLUS“), které provozuje SOLUS, zájmové sdružení právnických osob (dále jen „Sdružení“).
V rámci registru SOLUS jsou zpracovávány informace, které si členové Sdružení vzájemně poskytují o smluvních vztazích mezi těmito členy a jejich klienty, a které jednotlivě nebo ve svém souhrnu vypovídají o bonitě a důvěryhodnosti, resp. úvěruschopnosti, klientů těchto členů.
V souvislosti s naší účasti na registru SOLUS o Vás zpracováváme, do registru SOLUS poskytujeme a z registru SOLUS získáváme tyto Vaše osobní údaje:
- jméno a příjmení;
- rodné číslo;
- adresu;
- údaje o rozsahu a povaze porušení Vaší smluvní povinnosti, jehož následkem je existence peněžní pohledávky v minimální výši 500 Kč po splatnosti za Vaší osobou ve výši alespoň dvou splátek anebo existence jakékoliv peněžní pohledávky v minimální výši 500 Kč za Vaší osobou déle než 30 dní po splatnosti;
- o povaze závazku, ze kterého tato Vaše smluvní povinnost vyplývá a o Vaší následné platební morálce;
- případně další osobní údaje vypovídající o Vaší bonitě, důvěryhodnosti či platební morálce, resp. úvěruschopnosti, které jste nám sdělili, nebo které jsme o Vás získali v souvislosti s plněním, případně neplněním příslušného smluvního vztahu.
Tyto údaje mohou být rovněž poskytnuty uživatelům registru SOLUS v rámci vzájemného informování členů Sdružení o bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti, klientů, a umožnění (a to i opakovaného) posuzování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky, resp. úvěruschopnosti, a předcházení vzniku nesplácených pohledávek, v souvislosti se smluvními vztahy mezi Vámi a uživateli registru SOLUS.
Právním základem pro zpracování osobních údajů klientů v registru SOLUS a pro zpracování informací (osobních údajů) v rámci vzájemného informování uživatelů registru SOLUS o bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti, klientů je (a) plnění právních povinností v případě, kdy je fyzické osobě poskytován spotřebitelský úvěr, (b) oprávněné zájmy členů Sdružení, zejména zájem na poskytování úvěrových produktů pouze bonitním a důvěryhodným klientům, a na předcházení vzniku nesplácených pohledávek v případě, kdy je zpracováváno rodné číslo fyzické osoby.
Účelem zpracovávání osobních údajů je (i) vytvoření souboru informací v registru SOLUS vypovídající o Vaší rizikovosti, bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, (ii) zajištění vzájemného informování Společnosti a členů Sdružení o Vaší rizikovosti, bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, (iii) umožnění posouzení Vaší rizikovosti, bonity, důvěryhodnosti a platební morálky ze strany členů Sdružení.
VI. Informace o zpracování osobních údajů v souvislosti s databází Nikita Engine
V souvislosti se zajištěním efektivního plnění povinností, vyplývajících zejména z právních předpisů směřujících k ochraně spotřebitele při poskytování spotřebitelských úvěrů, za účelem ochrany našeho zájmu na poskytování úvěrových produktů pouze důvěryhodným a bonitním klientům, kdy zajišťujeme a zpracováváme údaje o osobách (vč. rodného čísla, a to i bez souhlasu těchto osob) potřebné k tomu, aby bylo možné posoudit úvěruschopnost a/nebo předcházet vzniku nesplácených pohledávek ve smyslu § 13c odst. 1 písm. c) ZoEO, spolupracujeme se společností Nikita Engine s.r.o., IČO: 041 80 054, se sídlem Türkova 2319/5b, Chodov, 149 00 Praha 4, zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 243746 (dále jen „Nikita Engine“), která provozuje službu Nikita Engine (dále jen „NE“).
V rámci poskytování služby NE společnost Nikita Engine zpracovává předané informace prostřednictvím svého speciálního algoritmu, jehož výstupem je vyhodnocení Vaší bonity a důvěryhodnosti, resp. úvěruschopnosti.
V souvislosti s naší spoluprací se společností Nikita Engine o Vás zpracováváme následující osobní údaje, které dále předáváme společnosti Nikita Engine k dalšímu zpracování:
- jméno a příjmení,
- adresu bydliště,
- e-mailovou adresu,
- telefonní číslo,
- rodné číslo
- datum narození,
- IP adresu,
- Vaše facebook ID,
- údaje o předešlých objednávkách (žádostech o úvěr),
- případně další osobní údaje vypovídající o Vaší bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti (tak aby se mj. předcházelo vzniku nesplácených pohledávek), které jste nám sdělili, nebo které jsme o Vás získali v souvislosti s plněním, případně neplněním příslušného smluvního vztahu.
Právním základem pro zpracování osobních údajů klientů ze strany Společnosti a společnosti Nikita Engine, je (a) plnění právních povinností v případě, kdy je fyzické osobě poskytován spotřebitelský úvěr, a (b) oprávněné zájmy Společnosti, zejména zájem na poskytování úvěrových produktů pouze bonitním a důvěryhodným klientům, a na předcházení vzniku nesplácených pohledávek v případě, kdy je zpracováváno rodné číslo fyzické osoby.
Účelem zpracovávání osobních údajů je (i) získání informací vypovídající o Vaší rizikovosti, bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, a (ii) umožnění posouzení Vaší rizikovosti, bonity, důvěryhodnosti a platební morálky ze strany Společnosti.
VII. Informace o zpracování osobních údajů ze strany společnosti GEOAPPLY
V souvislosti se zajištěním efektivního plnění povinností, vyplývajících zejména z právních předpisů směřujících k ochraně spotřebitele při poskytování spotřebitelských úvěrů, za účelem ochrany našeho zájmu na poskytování úvěrových produktů pouze důvěryhodným a bonitním klientům, kdy zajišťujeme a zpracováváme údaje o osobách potřebné k tomu, aby bylo možné posoudit úvěruschopnost, spolupracujeme se společností GEOAPPLY s.r.o., IČO 03477258, se sídlem Hornoměcholupská 690/150, Horní Měcholupy, 109 00 Praha 10, zapsanou v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 232338 (dále jen „GEOAPPLY“).
Společnost GEOAPPLY poskytuje speciální službu Geoapply pro vyhotovení scoringu a hodnocení Vaší bonity na základě geografických údajů.
V souvislosti s naší spoluprací se společností GEOAPPLY zpracováváme o Vás následující osobní údaje, které dále předáváme společnosti GEOAPPLY k dalšímu zpracování:
- jméno, příjmení;
- adresu;
- případně další osobní údaje vypovídající o Vaší bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti (tak aby se mj. předcházelo vzniku nesplácených pohledávek), které jste nám sdělili, nebo které jsme o Vás získali v souvislosti s plněním, případně neplněním příslušného smluvního vztahu.
Právním základem pro zpracování osobních údajů klientů ze strany Společnosti a společnosti GEOAPPLY je: (a) plnění právních povinností v případě, kdy je fyzické osobě poskytován spotřebitelský úvěr, a (b) oprávněné zájmy Společnosti, zejména zájem na poskytování úvěrových produktů pouze bonitním a důvěryhodným klientům.
Účelem zpracovávání osobních údajů je (i) získání informací vypovídající o Vaší rizikovosti, bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, a (ii) umožnění posouzení Vaší rizikovosti, bonity, důvěryhodnosti a platební morálky ze strany Společnosti.
VIII. Informace o zpracování osobních údajů ze strany společnosti Bisnode
V souvislosti se zajištěním efektivního plnění povinností, vyplývajících zejména z právních předpisů směřujících k ochraně spotřebitele při poskytování spotřebitelských úvěrů, za účelem ochrany našeho zájmu na poskytování úvěrových produktů pouze důvěryhodným a bonitním klientům, kdy zajišťujeme a zpracováváme údaje o osobách potřebné k tomu, aby bylo možné posoudit úvěruschopnost, spolupracujeme se společností Bisnode Česká republika, a.s., IČO: 63078201, se sídlem Praha, Siemensova 2717/4, PSČ 15500, zapsanou v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 3038 (dále jen „Bisnode“).
Společnost Bisnode poskytuje vyhotovení scoringu a hodnocení Vaší bonity na základě Vámi sdělených údajů a veřejně dostupných informací (z veřejně přístupných rejstříků, seznamů a evidencí).
V souvislosti s naší spoluprací se společností Bisnode zpracováváme o Vás následující osobní údaje, které předáváme společnosti Bisnode k dalšímu zpracování:
- jméno, příjmení;
- rodné číslo nebo datum narození;
- případně další osobní údaje vypovídající o Vaší bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti (tak aby se mj. předcházelo vzniku nesplácených pohledávek), které jste nám sdělili, nebo které jsme o Vás získali v souvislosti s plněním, případně neplněním příslušného smluvního vztahu.
Právním základem pro zpracování osobních údajů klientů ze strany Společnosti a společnosti Bisnode je: (a) plnění právních povinností v případě, kdy je fyzické osobě poskytován spotřebitelský úvěr, a (b) oprávněné zájmy Společnosti, zejména zájem na poskytování úvěrových produktů pouze bonitním a důvěryhodným klientům, a na předcházení vzniku nesplácených pohledávek v případě, kdy je zpracováváno rodné číslo fyzické osoby.
Účelem zpracovávání osobních údajů je (i) získání informací vypovídající o Vaší rizikovosti, bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, a (ii) umožnění posouzení Vaší rizikovosti, bonity, důvěryhodnosti a platební morálky ze strany Společnosti.
IX. Informace o zpracování osobních údajů ze strany společnosti Mizar Lab
V souvislosti se zajištěním efektivního plnění povinností, vyplývajících zejména z právních předpisů směřujících k ochraně spotřebitele při poskytování spotřebitelských úvěrů, za účelem ochrany našeho zájmu na poskytování úvěrových produktů pouze důvěryhodným a bonitním klientům, kdy zajišťujeme a zpracováváme údaje o osobách potřebné k tomu, aby bylo možné posoudit úvěruschopnost, spolupracujeme se společností Mizar Lab a.s., IČO: 01957104, se sídlem Praha, Olšanská 2643/1a, PSČ 13000, zapsanou v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 23361 (dále jen „Mizar Lab“).
Společnost Mizar Lab poskytuje vyhotovení scoringu a hodnocení Vaší bonity na základě Vámi sdělených údajů a veřejně dostupných informací (z veřejně přístupných rejstříků, seznamů a evidencí).
V souvislosti s naší spoluprací se společností Mizar Lab zpracováváme o Vás následující osobní údaje, které předáváme společnosti Mizar Lab k dalšímu zpracování:
- jméno,
- příjmení;
- rodné číslo nebo datum narození;
případně další osobní údaje vypovídající o Vaší bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti (tak aby se mj. předcházelo vzniku nesplácených pohledávek), které jste nám sdělili, nebo které jsme o Vás získali v souvislosti s plněním, případně neplněním příslušného smluvního vztahu.
Právním základem pro zpracování osobních údajů klientů ze strany Společnosti a společnosti Mizar Lab je: (a) plnění právních povinností v případě, kdy je fyzické osobě poskytován spotřebitelský úvěr, a (b) oprávněné zájmy Společnosti, zejména zájem na poskytování úvěrových produktů pouze bonitním a důvěryhodným klientům, a na předcházení vzniku nesplácených pohledávek v případě, kdy je zpracováváno rodné číslo fyzické osoby.
Účelem zpracovávání osobních údajů je (i) získání informací vypovídající o Vaší rizikovosti, bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, a (ii) umožnění posouzení Vaší rizikovosti, bonity, důvěryhodnosti a platební morálky ze strany Společnosti.
X. Informace o zpracování osobních údajů ze strany společnosti Kontomatik PL/LT
V souvislosti se zajištěním efektivního plnění povinností vyplývajících zejména z právních předpisů směřujících k ochraně spotřebitele při poskytování spotřebitelských úvěrů, za účelem ochrany našeho zájmu na poskytování úvěrových produktů pouze důvěryhodným a bonitním klientům, kdy zajišťujeme a zpracováváme údaje o osobách (vč. rodného čísla, a to i bez souhlasu těchto osob) potřebné k tomu, aby bylo možné posoudit úvěruschopnost a/nebo předcházet vzniku nesplácených pohledávek ve smyslu § 13c odst. 1 písm. c) ZoEO, spolupracujeme se společností KONTOMATIK Sp. z o.o., se sídlem Prosta 51, 00 838 Varšava, Polsko, zapsanou v obchodním rejstříku národního soudního rejstříku vedeném Okresním soudem pro hlavní město Varšavu, 12. obchodní oddělení národního soudní registru, pod č. KRS 0000338706 (dále jen „Kontomatik PL“), která pro nás zajišťuje podklady pro hodnocení Vaší bonity (pravděpodobnosti nesplácení úvěru).
Společnost spolupracuje se společností Kontomatik PL rovněž v souvislosti s prováděním identifikace klienta na dálku, kdy společnost Kontomatik PL pro Společnost zajišťuje doklad o existenci účtu vedeného na jméno klienta u úvěrové instituce nebo u zahraniční úvěrové instituce působící na území státu Evropského hospodářského prostoru.
Společnost Kontomatik PL spolu se společností KONTOMATIK UAB, se sídlem v Upės 23, 081 28 Vilnius, Litva, identifikační číslo: 304852516 (dále jen „Kontomatik LT“) provozuje speciální program pro ověřování existence Vašeho bankovního účtu, získávání informací z něj a hodnocení Vaší bonity.
V případě, že využití služby společnosti Kontomatik PL/Kontomatik LT není možné, ke zpracování osobních údajů podle čl. IX tohoto poučení nedochází.
V souvislosti s naší spoluprací se společností Kontomatik PL a Kontomatik LT zpracováváme tyto Vaše osobní údaje:
- jméno, příjmení / obchodní firmu
- adresu
- rodné číslo nebo jiné osobní identifikační číslo
- daňové identifikační číslo
- telefonní číslo
- emailovou adresu
- státní občanství
- národnost/státní příslušnost
- typ osobního průkazu
- číslo osobního průkazu
- datum narození
- místo narození
- IBAN účtu
- obecné informace o účtu
- saldo účtu
- dostupné peněžní prostředky
- měna účtu
- datum otevření účtu
- název banky
- úvěrový limit kreditní karty
- datum vypršení platnosti karty
- úroková sazba na kreditní kartě
- historie účtu a transakce
- datum uskutečnění transakce
- datum provedení transakce
- částka transakce
- název a typ transakce
- historie úvěrových závazků (credit facility) a údaje obsažené v systémových lozích (system logs)
- případně další osobní údaje vypovídající o Vaší bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, resp. úvěruschopnosti (tak aby se mj. předcházelo vzniku nesplácených pohledávek), které jste nám sdělili, nebo které jsme o Vás získali v souvislosti s plněním, případně neplněním příslušného smluvního vztahu.
Společnost Kontomatik LT může vlastním jménem a s Vaším souhlasem získávat další údaje o Vaší osobě a dále je zpracovávat v souladu s uděleným souhlasem.
Společnost Kontomatik PL může poskytnout výše uvedené údaje k dalšímu zpracování společnosti:
- Google LLC, se sídlem Mountain View, USA, Kalifornie, která je může poskytnout dalším zpracovatelům uvedených zde: https://cloud.google.com/terms/identity/subprocessors
- DigitalOcean LLC, se sídlem New York, USA, New York
- Cloudflare Inc., se sídlem San Francisco, USA, Kalifornie, která je může poskytnout dalším zpracovatelům uvedených zde: https://www.cloudflare.com/gdpr/subprocessors/.
Právním základem pro zpracování osobních údajů klientů ze strany Společnosti, potažmo i společnosti Kontomatik PL a dalších zpracovatelů je: (a) plnění právních povinností v případě, kdy je fyzické osobě poskytován spotřebitelský úvěr a/nebo je prováděna identifikace klienta a/nebo kontrola podle AML zákona a (b) oprávněné zájmy Společnosti, zejména zájem na poskytování úvěrových produktů pouze bonitním a důvěryhodným klientům, a na předcházení vzniku nesplácených pohledávek v případě, kdy je zpracováváno rodné číslo fyzické osoby.
Účelem zpracovávání osobních údajů je (i) získání informací vypovídající o Vaší rizikovosti, bonitě, důvěryhodnosti a platební morálce, (ii) zajištění správného spárování Vašeho bankovního účtu s Vaší osobou, (iii) umožnění posouzení Vaší rizikovosti, bonity, důvěryhodnosti a platební morálky ze strany Společnosti, a (iv) získání dokladu o existenci Vašeho bankovního účtu v rámci provádění identifikace na dálku podle AML zákona.
OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO UŽÍVÁNÍ KLIENTSKÉHO CENTRA A POSKYTOVÁNÍ SPOTŘEBITELSKÉHO ÚVĚRU
vydané společností TOMMY STACHI s.r.o., IČO: 271 48 084, se sídlem Praha 3 Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 99917
(dále jen „Obchodní podmínky“)
DEFINICE POJMŮ
INFORMACE TRVALE PŘÍSTUPNÉ KLIENTOVI JAKO SPOTŘEBITELI (§ 92 ZoSÚ)
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
2. POVINNOSTI PODLE ZÁKONA O PRANÍ ŠPINAVÝCH PENĚZ
3. KLIENTSKÉ CENTRUM A KLIENTSKÝ ÚČET
4. POSOUZENÍ ÚVĚRUSCHOPNOSTI KLIENTA
5. ZPŮSOB UZAVŘENÍ SMLOUVY
6. POSTUP PŘI UZAVÍRÁNÍ SMLOUVY (S VÝJIMKOU UZAVŘENÍ SMLOUVY PŘES KLIENTSKÉ CENTRUM)
7. POSTUP PŘI UZAVÍRÁNÍ SMLOUVY ELEKTRONICKY PROSTŘEDNICTVÍM KLIENTSKÉHO CENTRA
8. ZMĚNA OBCHODNÍCH PODMÍNEK
DEFINICE POJMŮ
I. Pojmy obsažené v těchto Obchodních podmínkách, jakož i ve Smlouvě, kterou se sjednává Spotřebitelský úvěr a jejíž součástí jsou tyto Obchodní podmínky, se vykládají v souladu s významem jim přiřazeným v tomto článku, nevyplývá-li z konkrétního kontextu něco jiného.
II. Pro účely těchto Obchodních podmínek se:
- „Administrativním poplatkem“ rozumí poplatek za správu Spotřebitelského úvěru ve výši dle Sazebníku, k jehož úhradě se Klient ve Smlouvě zavázal a který zahrnuje zejména odměnu za poradenství a klientský servis, za provozování Klientského centra, za poskytnutí informací o Spotřebitelském úvěru, vydání potvrzení (například kvitance), korespondenci s klientem a služby infolinky; Administrativní poplatek naopak nezahrnuje jakékoli platby vzniklé v důsledku prodlení Klienta.
- „Databázemi“ rozumí databáze ve smyslu § 88 ZoSÚ a registry ve smyslu § 20z zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, jejichž účelem je zpracování údajů o spotřebitelích za účelem posuzování jejich úvěruschopnosti (zejména se jedná o údaje vypovídající o bonitě, platební morálce a důvěryhodnosti spotřebitelů), a to konkrétně následující: Bankovní registr klientských informací (BRKI), Nebankovní registr klientských informací (NRKI), Registr fyzických osob SOLUS.
- „Dokumenty“ rozumí tyto Obchodní podmínky, návrh Smlouvy, Smlouva a případné další dokumenty, které je TOMMY STACHI povinna poskytnout Klientovi na trvalém nosiči dat dle ZoSÚ.
- „E-mailovou adresou“ rozumí elektronická (e-mailová) adresa, kterou Klient uvede TOMMY STACHI jako kontaktní, a to buď při osobním a/nebo telefonickém jednání s TOMMY STACHI a/nebo v Klientském centru.
- „Informacemi“ rozumí veškeré informace, které je TOMMY STACHI povinna poskytnout Klientovi na trvalém nosiči dat dle ZoSÚ, a to zejména předsmluvní informace, informace trvale přístupné Klientovi, informace poskytované během trvání závazku a záznam o poskytnuté radě.
- „IZ“ rozumí zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), v platném znění.
- „Jistinou“ rozumí výše peněžních prostředků, která bude Klientovi poskytnuta jako Spotřebitelský úvěr podle Smlouvy, resp. celková výše spotřebitelského úvěru ve smyslu § 3 odst. 2 písm. e) ZoSÚ.
- „Klientem“ rozumí spotřebitel (tj. každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s TOMMY STACHI nebo s ním jinak jedná), kterému je poskytován nebo zprostředkováván Spotřebitelský úvěr.
- „Klientským centrem“ rozumí internetová stránka portálu Klientské centrum TOMMY STACHI, dostupná na URL adrese https://servis.tommystachi.cz/auth/login , která slouží jako platforma pro účely komunikace mezi TOMMY STACHI a Klientem na dálku, přičemž tato internetová stránka umožňuje Klientovi učinit vůči TOMMY STACHI právní jednání (zejména uzavřít Smlouvu) elektronicky, a to způsobem umožňujícím zachycení obsahu Klientova právního jednání a určení Klienta jako jednající osoby. Prostřednictvím Klientského centra jsou Klientovi poskytnuty veškeré Dokumenty a Informace, a to po dobu přiměřenou účelu (tj. po dobu po kterou jsou Dokumenty a Informace pro Klienta relevantní, zejména po dobu jednání o uzavření Smlouvy, po dobu trvání smluvního vztahu a také po dobu nezbytnou po skončení trvání smluvního vztahu mezi TOMMY STACHI a Klientem). Klient bude mít právo kdykoli tyto Dokumenty a Informace uložit či do nich nahlédnout a seznámit se s nimi. Dokumenty a Informace budou v Klientském centru uloženy ve formě elektronického dokumentu ve formátu pdf chráněného proti pozdějším změnám, čímž bude zajištěno uchovávání Dokumentů a Informací v nezměněné podobě.
- „Klientským účtem“ rozumí uživatelský účet Klienta zřízený v Klientském centru. Přihlášení do Klientského účtu je možné prostřednictvím Přihlašovacích údajů Klienta.
- „Nařízením“ rozumí nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, v platném znění.
- „Ověřením totožnosti Klienta“ rozumí ověření totožnosti Klienta na základě ověření údajů Klienta uvedených v Klientském účtu a údajů uvedených v kopiích dvou platných dokladů totožnosti Klienta.
- „OZ“ rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
- „Pobočkou“ rozumí provozovna TOMMY STACHI nacházející se na adrese Praha 3, Táboritská 1000/23, PSČ 130 00.
- „Předsmluvními informacemi“ rozumí předsmluvní informace ve smyslu ZoSÚ předložené Klientovi před uzavřením Smlouvy na zákonem předepsaném formuláři, jejichž účelem je Klienta jako spotřebitele seznámit přehlednou formou se základními parametry Spotřebitelského úvěru nabízeného TOMMY STACHI a umožnit mu porovnat je případně s nabídkou jiných poskytovatelů a/nebo zprostředkovatelů spotřebitelského úvěru.
- „Přihlašovacími údaji“ rozumí přihlašovací jméno do Klientského centra ve formě uživatelského jména a dále vygenerovaného hesla, pokud si Klient nezvolil v rámci nastavení Klientského centra jiné heslo.
- „Sazebníkem“ rozumí dokument obsahující v přehledné formě informace o výši poplatků, náhrad účelně vynaložených nákladů a sankcí platných ke dni uzavření Smlouvy, který jako příloha ke Smlouvě tvoří nedílnou součást Smlouvy a tím i závazku mezi TOMMY STACHI a Klientem.
- „Smlouvou“ rozumí smlouva o Spotřebitelském úvěru ve smyslu ZoSÚ, zejména smlouva o zápůjčce, jejíž obsah je částečně určen těmito Obchodními podmínkami.
- „Smluvními stranami“ rozumí TOMMY STACHI a Klient.
- „Splátkou“ rozumí sjednaná pravidelná měsíční splátka Spotřebitelského úvěru, která zahrnuje částečnou splátku Jistiny, částečnou splátku úroku a Administrativní poplatek.
- „Splátkovým kalendářem“ rozumí dokument tvořící nedílnou součást Smlouvy a obsahující údaje o výši, počtu a četnosti Splátek na úhradu Jistiny, úroku a Administrativního poplatku za dané zúčtovací období, které činí jeden měsíc, ledaže si TOMMY STACHI s Klientem dohodnou ve Smlouvě jiné zúčtovací období.
- „Spotřebitelským úvěrem“ rozumí spotřebitelský úvěr ve smyslu § 2 ZoSÚ, tj. odložená platba, peněžitá zápůjčka, úvěr nebo obdobná finanční služby poskytovaná nebo zprostředkovaná Klientovi jako spotřebiteli ze strany TOMMY STACHI.
- „Tabulkou umoření“ rozumí bezplatný výpis z účtu, resp. přehled dlužných plateb, lhůt a podmínek vztahujících se ke splácení, v podobě tabulky umoření vytvořené dle přílohy č. 5 k ZoSÚ.
- „Telefonním číslem“ rozumí telefonní číslo Klienta, které je spárováno s jeho mobilním telefonem nebo jiným zařízením umožňujícím příjem hlasových hovoru a čtení SMS zpráv a které Klient uvedl jako kontaktní, a to buď při osobním a/nebo telefonickém jednání s TOMMY STACHI a/nebo v Klientském centru.
- „TOMMY STACHI“ rozumí obchodní společnost TOMMY STACHI s.r.o., IČO: 271 48 084, se sídlem Praha 3 Žižkov, Táboritská 1000/23, PSČ 130 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 99917.
- „Údaji“ se rozumí identifikační údaje Klienta (všechna jména a příjmení, rodné číslo, a nebylo-li přiděleno, datum narození, místo narození, pohlaví, trvalý nebo jiný pobyt a státní občanství), druh a číslo průkazu totožnosti, stát, popřípadě orgán, který jej vydal, a doba jeho platnosti.
- „Účtem Klienta“ rozumí účet vedený na jméno Klienta u úvěrové instituce nebo u zahraniční úvěrové instituce působící na území členského státu Evropské unie nebo Evropského hospodářského prostoru.
- „Účtem TOMMY STACHI“ rozumí účet vedený na jméno TOMMY STACHI u úvěrové instituce nebo u zahraniční úvěrové instituce působící na území členského státu Evropské unie nebo Evropského hospodářského prostoru.
- „Verifikační platbou“ rozumí platba ve výši 1,- Kč odeslaná Klientem z Účtu Klienta na účet ThePay.cz, s.r.o. sloužící za účelem potvrzení a ověření údajů Klienta zadaných v Klientském účtu.
- „Zákonem proti praní špinavých peněz“ rozumí zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, v platném znění.
- „ZoSÚ“ rozumí zákon č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, v platném znění.
- „Zprostředkovatelem“ rozumí zprostředkovatel ve smyslu ZoSÚ, zejména pak osoba, která jako podnikatel zprostředkovává spotřebitelský úvěr od TOMMY STACHI.
- „ Žádostí o poskytnutí Spotřebitelského úvěru“ rozumí žádost o poskytnutí spotřebitelského úvěru učiněná Klientem prostřednictvím Klientského centru.
III. Rubriky (nadpisy) použité v těchto Obchodních podmínkách slouží pouze pro zpřehlednění obsahu a nemohou být použity při výkladu těchto Obchodních podmínek a/nebo Smlouvy.
IV. Nevyplývá-li z konkrétního kontextu něco jiného, veškeré pojmy vyjádření v jednotném čísle mohou být aplikovány, jako by byly vyjádřeny v množném čísle a naopak.
INFORMACE TRVALE PŘÍSTUPNÉ KLIENTOVI JAKO SPOTŘEBITELI (§ 92 ZoSÚ)
I. V souladu s ustanovením § 92 ZoSÚ tímto TOMMY STACHI poskytuje Klientovi tyto trvale přístupné informace:
i) Kontaktní údaje.
TOMMY STACHI s.r.o.
IČO: 271 48 084
sídlo: Praha 3, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 00
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v
Praze, oddíl C, vložka 99917
doručovací adresa: Praha 3, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 00
telefonní číslo: 221 460 400, případně též 800 187 187
e-mailová adresa: [email protected]
fax: 221 460 499
adresa internetových stránek: www.snadnapujcka.cz , www.tommystachi.cz
ii) Údaje o registru. TOMMY STACHI je oprávněna k poskytování spotřebitelských úvěrů na základě živnostenského oprávnění do doby, než Česká národní banka vyhoví žádosti TOMMI STACHI o udělení oprávnění činnosti nebankovního poskytovatele spotřebitelského úvěru dle ZoSÚ. Údaje o oprávnění k činnosti je možno ověřit výpisem z živnostenského rejstříku. Po udělení oprávnění činnosti nebankovního poskytovatele spotřebitelského úvěru dle ZoSÚ bude možné ověřit oprávnění TOMMY STACHI v registru osob oprávněných v oblasti spotřebitelského úvěru k činnostem podle ZoSÚ vedeném Českou národní bankou, který je veřejně přístupný.
iii) Interní mechanismus vyřizování stížností. Veškeré stížnosti mohou Klienti zasílat písemně na výše uvedenou doručovací adresu TOMMY STACHI a/nebo prostřednictvím Klientského centra. Neprodleně po přijetí stížnosti bude tato stížnost postoupena kompetentnímu pracovníkovi TOMMY STACHI. TOMMY STACHI zašle vyjádření Klientovi k jeho stížnosti ve lhůtě 2 měsíců ode dne jejího obdržení. Stížnosti, které nevyžadují odpověď nebo které lze vyřešit jednoduchou ústní domluvou, mohou být rovněž dle povahy věci vyřešeny prostřednictvím telefonní komunikace,
iv) Mimosoudní řešení sporů. Klient bere na vědomí, že spory vzniklé při plnění Smlouvy je oprávněn řešit finanční arbitr (jak je tento specifikován zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, v platném znění). Návrh na zahájení řízení může být podán prostřednictvím internetové adresy: http://www.finarbitr.cz/cs/ .
v) Orgán dohledu. Orgánem dohledu nad činností TOMMY STACHI v oblasti poskytování spotřebitelského úvěru je Česká národní banka.
vi) Obecné informace o procesu poskytování Spotřebitelského úvěru. TOMMY STACHI poskytuje Spotřebitelský úvěr na základě žádosti potenciálního Klienta učiněné písemně, telefonicky, prostřednictvím internetových stránek, osobně na Pobočce nebo jiným způsobem. S potenciálním Klientem nejprve TOMMY STACHI prodiskutuje základní parametry Spotřebitelského úvěru nabízeného TOMMY STACHI a provede základní (předběžnou) analýzu úvěruschopností formou pohovoru s potenciálním Klientem. Následně TOMMY STACHI zajistí Klientovi přístup do Klientského centra a vyzve jej k předložení dokladů a informací nutných pro účely posouzení úvěruschopnosti tak, jak jsou uvedeny v článku 4 Obecné části těchto Obchodních podmínek. V případě, že je úvěruschopnost Klienta vyhodnocena kladně, zašle TOMMY STACHI Klientovi bez zbytečného odkladu Předsmluvní informace do Klientského centra a dohodne se s ním na vhodném způsobu uzavření Smlouvy podle článku 5 Obecné části těchto Obchodních podmínek. Předsmluvní informace TOMMY STACHI Klientovi rovněž náležitě vysvětlí. Jakmile se Klient seznámí s obsahem Předsmluvních informací, předloží TOMMY STACHI Klientovi návrh Smlouvy, a to prostřednictvím Klientského centra a/nebo osobně v závislosti na Klientem zvoleném způsobu uzavření Smlouvy. V případě, že Klient s návrhem Smlouvy souhlasí a jsou splněny všechny další předpoklady pro její uzavření, přistoupí TOMMY STACHI k uzavření Smlouvy a poskytne Klientovi Jistinu.
vii) Poskytování rady. TOMMY STACHI neposkytuje Klientům tzv. kvalifikovanou radu ve smyslu § 85 ZoSÚ.
viii) Účel Spotřebitelského úvěru. Účel čerpání Spotřebitelského úvěru od TOMMY STACHI není omezen.
ix) Zajištění. TOMMY STACHI pro poskytnutí Spotřebitelského úvěru nevyžaduje žádné zajištění.
x) Příklady možné doby trvání Spotřebitelského úvěru . TOMMY STACHI poskytuje Spotřebitelské úvěry v na dobu od 12 do 48 měsíců v závislosti na výši požadovaného Spotřebitelského úvěru a výši Splátek v návaznosti na výsledky posouzení úvěruschopnosti Klienta.
xi) Typ úrokové sazby. TOMMY STACHI poskytuje Spotřebitelský úvěr pouze s pevnou úrokovou sazbou, tedy sjednaná úroková sazba nebude změněna po celou dobu trvání Spotřebitelského úvěru. Výše nabízené úrokové sazby se pohybuje mezi 9,9 a 69 % p.a.. TOMMY STACHI uplatňuje zásadně roční sazbu úroků.
xii) Spotřebitelské úvěry v cizí měně. TOMMY STACHI poskytuje Spotřebitelské úvěry pouze v českých korunách.
xiii) Reprezentativní příklad celkové výše spotřebitelského úvěru. V případě Spotřebitelského úvěru ve výši 100.000 Kč se splatností (dobou trvání) 36 měsíců při měsíční splátce 6.098 Kč činí pevná zápůjční úroková sazba 53 % p.a. a RPSN 81 %. Se Spotřebitelským úvěrem jsou spojeny tyto poplatky: měsíční administrativní poplatek ve výši 500 Kč měsíčně. Celková částka splatná spotřebitelem činí 219.522 Kč včetně veškerých předepsaných úroků, provizí, daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění a veškerých dalších plateb, které spotřebitel musí zaplatit v souvislosti se Spotřebitelským úvěrem.
xiv) Další náklady. Veškeré náklady (včetně Administrativního poplatku) jsou zahrnuty v celkových nákladech Spotřebitelského úvěru. Jinými slovy, TOMMY STACHI nepožaduje po Klientovi úhradu žádných dalších nákladů nad rámec nákladů do celkových nákladů Spotřebitelského úvěru.
xv) Možnosti splácení. Spotřebitelský úvěr je Klientem splácen pravidelně v měsíčních Splátkách. Počet a výše Splátek jsou závislé zejména na výši poskytnuté Jistiny a finančních možnostech Klienta dle výsledků posouzení jeho úvěruschopnosti. Standardně TOMMY STACHI nabízí možnost měsíčních Splátek v počtu od 12 do 48 Splátek ve výši od 250,- Kč do 15.000,- Kč. Konkrétní počet a výše Splátek Spotřebitelského úvěru je uvedena ve Splátkovém kalendáři dostupném v Klientském centru.
xvi) Splácení Spotřebitelského úvěru. Veškeré platby uhrazené Klientem budou použity na úhradu dluhů Klienta ze Smlouvy, zejména tedy Jistiny, úroku, Administrativního poplatku, a případných sankčních plnění dle článku 7 Zvláštní části těchto Obchodních podmínek. Přitom má Klient vždy právo na určení, kterou část dluhu chce uhradit, jinak se uplatní pořadí zápočtu částečného plnění dle článku 3.4 Zvláštní části těchto Obchodních podmínek.
xvii) Podmínky předčasného splacení Spotřebitelského úvěru. Klient je oprávněn splatit Spotřebitelský úvěr vyplývající ze Smlouvy předčasně, a to kdykoliv, zcela nebo zčásti. V takovém případě má právo na poměrné snížení celkových nákladů poskytnuté zápůjčky způsobem dle článku 4 Zvláštní části těchto Obchodních podmínek. Podmínkou předčasného splacení je pouze předchozí informování TOMMY STACHI. TOMMY STACHI nepožaduje v souvislosti s předčasným splacením žádnou náhradu nákladů.
xviii) Požadavek na ocenění nemovité věci. TOMMY STACHI nepožaduje pro účely poskytnutí Spotřebitelského úvěru zajištění a nepožaduje tedy od Klienta ani žádné ocenění jeho nemovitých věcí.
xix) Doplňkové služby. TOMMY STACHI nepožaduje v souvislosti s poskytnutím Spotřebitelského úvěru uzavření jakékoli smlouvy o doplňkové službě.
xx) Důsledky nedodržení závazků ze Smlouvy. V případě, že Klient nedodrží své závazky ze Smlouvy, zejména pak povinnost platit řádně a včas Splátky dle Splátkového kalendáře a Smlouvy, může TOMMY STACHI vůči němu uplatnit smluvní pokuty ve výši dle Sazebníku, případně může od Smlouvy odstoupit a/nebo veškeré své nároky zesplatnit, to vše v souladu s ustanoveními článku 5 a/nebo 7 Zvláštní části těchto Obchodních podmínek.
OBECNÁ ČÁST OBCHODNÍCH PODMÍNEK
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto Obchodní podmínky upravují podmínky používání Klientského centra a podmínky poskytování Spotřebitelského úvěru TOMMY STACHI Klientům, jakož i další práva a povinnosti Smluvních stran v průběhu trvání závazku založeného Smlouvou.
1.2. Tyto Obchodní podmínky a Smlouva se řídí českými právními předpisy, zejména příslušnými ustanoveními ZoSÚ a OZ.
1.3. Obchodní podmínky TOMMY STACHI vydává v souladu s ustanovením § 1751 OZ. Obchodní podmínky se vztahují na všechny závazky mezi TOMMY STACHI a Klientem vzniklých v souvislosti s využíváním Klientského centra a zřízením, vedením a zrušením Klientského účtu a dále na základě Smlouvy.
1.4. Obchodní podmínky se stávají součástí každé Smlouvy, určují a doplňují některé části jejího obsahu, nestanoví-li Smlouva jinak. Tyto Obchodní podmínky jsou pro Klienta závazné za předpokladu, že byly ke Smlouvě přiloženy a/nebo na ně Smlouva či jiné ujednání mezi TOMMY STACHI a Klientem odkazuje a Klient měl možnost se s Obchodními podmínkami před podpisem Smlouvy seznámit.
1.5. Tyto Obchodní podmínky dále upravují rovněž postup před uzavřením Smlouvy mezi TOMMY STACHI a Klientem a obsahují některé Informace, které je TOMMY STACHI povinna Klientovi poskytnout před uzavřením Smlouvy. Z tohoto důvodu jsou tyto Obchodní podmínky poskytovány Klientovi již před uzavřením Smlouvy. Prvním přihlášením do Klientského účtu Klient přijímá znění těchto Obchodních podmínek a potvrzuje, že se s nimi před prvním přihlášením podrobně seznámil.
1.6. Bude-li jedno nebo více ustanovení těchto Obchodních podmínek a/nebo Smlouvy neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné, nebude mít za následek neplatnost, neúčinnost ani nevymahatelnost celých Obchodních podmínek a/nebo celé Smlouvy. V takovém případě TOMMY STACHI a Klient dohodou nahradí takovéto neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné ustanovení novým, které se bude tomuto ustanovení z hlediska věcného obsahu nejvíce blížit.
1.7. Tyto Obchodní podmínky budou Klientovi kdykoli dostupné prostřednictvím Klientského centra. Na vyžádání Klienta TOMMY STACHI poskytne Klientovi tyto Obchodní podmínky rovněž v jakékoli jiné formě. V případě uzavření Smlouvy na Pobočce nebo mimo Pobočku budou Klientovi tyto Obchodní podmínky poskytnuty rovněž v listinné podobě.
1.8. Tyto Obchodní podmínky jsou účinné od 01.07.2019.
2. POVINNOSTI PODLE ZÁKONA O PRANÍ ŠPINAVÝCH PENĚZ
2.1 Klient bere na vědomí, že TOMMY STACHI jako povinná osoba ve smyslu § 2 Zákona proti praní špinavých peněz je ve stanovených případech povinna provádět identifikaci Klienta a/nebo kontrolu Klienta postupem podle příslušných ustanovení Zákona proti praní špinavých peněz a dalších právních předpisů. V případě, že je Klient zastoupen zmocněncem a/nebo zákonným zástupcem, je TOMMY STACHI oprávněna provést kontrolu a identifikaci i takového zmocněnce a/nebo zákonného zástupce.
2.2 TOMMY STACHI je oprávněna pro účely identifikace Klienta od Klienta požadovat předložení dokladu totožnost a učinit si z tohoto dokladu totožnosti kopii a pořizovat výpisy.
2.3 V případě nutnosti kontroly Klienta ve smyslu § 9 Zákona proti praní špinavých peněz je Klient povinen poskytnout TOMMY STACHI informace, které jsou k provedení kontroly nezbytné, včetně předložení příslušných dokladů.
2.4 V případech stanovených v § 11 Zákona proti praní špinavých peněz nemusí TOMMY STACHI provádět identifikaci Klienta a zjišťovat informace o zamýšlené povaze obchodu nebo obchodního vztahu podle § 9 odst. 2 písm. a) Zákona proti praní špinavých peněz a zjištění skutečného majitele podle § 9 odst. 2 písm. b) Zákona proti praní špinavých peněz, pokud tyto úkony byly provedeny jinou úvěrovou nebo finanční institucí, zejména pak Zprostředkovatelem. Pro tyto účely Klient výslovně uděluje souhlas s tím, aby Zprostředkovatel na vyžádání poskytl TOMMY STACHI veškeré informace, včetně kopií příslušných dokladů o identifikaci klienta, o účelu a zamýšlené povaze obchodního vztahu a totožnosti skutečného majitele, a tímto postupem tedy došlo k převzetí identifikace provedené Zprostředkovatelem TOMMY STACHI.
2.5 Jestliže je Smlouva uzavírána distančním způsobem, zejména prostřednictvím Klientského centra, je TOMMY STACHI oprávněna provést identifikaci Klienta:
a) prostřednictvím Verifikační platby a současně Klient zašle TOMMY STACHI kopii dokladu potvrzujícího existenci Účtu Klienta, kopie příslušných částí průkazu totožnosti Klienta a nejméně jednoho dalšího podpůrného dokladu, z nichž lze zjistit Údaje Klienta; nebo
b) na dálku, jestliže nemá pochybnosti o totožnosti Klienta. V takovém případě Klient poskytne TOMMY STACHI kopii svého průkazu totožnosti a nejméně jednoho dalšího podpůrného dokladu, z nichž lze zjistit Údaje Klienta, a dále doklad prokazující existenci Účtu Klienta; nebo
c) zjednodušeným způsobem, není-li Klient politicky exponovanou osobou podle Zákona proti praní špinavých peněž. V tomto případě TOMMY STACHI zjistí a zaznamená identifikační údaje (všechna jména a příjmení, rodné číslo, a nebylo-li přiděleno, datum narození, místo narození, pohlaví, trvalý nebo jiný pobyt a státní občanství) v rámci Ověření totožnosti Klienta.
2.6 Klient bere na vědomí, že pokud Klient neposkytne TOMMY STACHI a/nebo Zprostředkovateli informace, doklady a/nebo jinou součinnost nezbytnou pro provedení identifikace a/nebo kontroly Klienta podle Zákona proti praní špinavých peněz, neumožní TOMMY STACHI uzavření Smlouvy a je povinna uzavření Smlouvy odmítnout. Stejně tak je TOMMY STACHI povinna postupovat, pokud se Klient odmítne identifikaci a/nebo kontrole podrobit nebo z jiného důvodu nelze provést identifikaci a/nebo kontrolu Klienta, anebo má-li TOMMY STACHI pochybnosti o pravdivosti informací poskytnutých Klientem nebo o pravosti předložených dokladů.
2.7 Klient bere dále na vědomí, že TOMMY STACHI je jako povinná osoba ve smyslu Zákona proti praní špinavých peněz povinna uchovávat údaje a informace týkající se identifikace Klienta, včetně kopií dokladů, po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu mezi TOMMY STACHI a Klientem.
3. KLIENTSKÉ CENTRUM A KLIENTSKÝ ÚČET
3.1. Pro účely realizace bezpečné a jednoduché dálkové komunikace mezi Klientem a TOMMY STACHI provozuje TOMMY STACHI Klientské centrum. Prostřednictvím Klientského centra TOMMY STACHI poskytuje veškeré Dokumenty a Informace Klientovi.
3.2. Pro přístup do Klientského centra musí být Klientovi zřízen a aktivován Klientský účet. Klientský účet bude zřízen v návaznosti na registraci Klienta v Klientském centru, a to vyplněním požadovaných údajů (jméno a příjmení, rodné číslo, Telefonní číslo a E-mailová adresa a zvolením příslušné příjmové kategorie). Registrací do Klientského centra Klient zároveň žádá o vytvoření Klientského účtu. Při registraci do Klientského centra musí Klient vzít na vědomí poučení o zpracovávání osobních údajů (vč. rodného čísla) a souhlasit s Obecnou částí těchto Obchodních podmínek.
3.3. Klient je povinen uvádět v Klientském účtu údaje o své osobě správně, úplně a pravdivě a v případě jejich změn je neprodleně aktualizovat. Změna údajů o Klientovi je vůči TOMMY STACHI účinná jejich změnou v Klientském účtu. Údaje uvedené Klientem v Klientském účtu jsou TOMMY STACHI považovány za správné.
3.4. Na základě registrace Klienta dle článku 3.2 Obecné části těchto Obchodních podmínek zřídí TOMMY STACHI Klientovi Klientský účet.
3.5. Pro aktivaci Klientského účtu zašle TOMMY STACHI Klientovi verifikační e-mail na E-mailovou adresu a/nebo verifikační SMS na Telefonní číslo s aktivačním odkazem. Platnost odkazu ve verifikačním e-mailu/verifikační SMS je časově omezena. Pro aktivaci Klientského účtu je třeba využít aktivační odkaz a přihlásit se pomocí jména a příjmení Klienta a/nebo jeho rodného čísla, zvolit si heslo. V následujícím kroku je nutné dále zadat jednorázový ověřovací kód zaslaný SMS na Telefonní číslo a/nebo e-mailem na E-mailovou adresu. Bez této dvoufázové verifikace nebude Klientský účet aktivován.
3.6. Klient bere na vědomí, že zřízením ani aktivací Klientského účtu v Klientském centru nedochází k podání Žádosti o poskytnutí Spotřebitelského úvěru a ani mu není žádným způsobem garantováno uzavření Smlouvy.
3.7. Po provedené aktivaci Klientského účtu dále Klient:
(i.) vezme na vědomí poučení o zpracovávání osobních údajů (vč. rodného čísla),
(ii.) přijme Obchodní podmínky, vč. jejich zvláštní části,
(iii.) udělí či neudělí souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro nabídky obchodu a služeb, neudělil-li ho již při aktivaci Klientského účtu (udělení souhlasu není povinné).
Klient potvrdí poučení o zpracování osobních údajů, přijme Obchodní podmínky vč. jejich zvláštní části a případně udělí souhlas elektronicky tak, že zadá jednorázový kód, který mu byl doručen prostřednictví SMS na Telefonní číslo. Bez potvrzení poučení dle bodu (i.) a přijetí Obchodních podmínek dle bodu (ii.) nelze pokračovat k podání Žádosti o poskytnutí Spotřebitelského úvěru. Potvrzené poučení o zpracování osobních údajů, přijaté Obchodní podmínky vč. jejich zvláštní části a příp. i souhlas (bude-li udělen), budou opatřeny elektronickým podpisem Klienta a dostupné v Klientském centru.
3.8. Klient bere na vědomí, že je povinen Přihlašovací údaje uchovávat v tajnosti a že je povinen tyto údaje nesdělovat třetím osobám. Klient je odpovědný za ztrátu a za zneužití Přihlašovacích údajů třetími osobami a za případnou škodu, která zneužitím či ztrátou Přihlašovacích údajů TOMMY STACHI vznikne. Dozví-li se Klient o tom, že třetí osoba zneužila jeho Přihlašovací údaje, je povinen bez zbytečných odkladů upozornit na uvedenou skutečnost TOMMY STACHI. Umožní-li Klient třetí osobě přístup do Klientského centra, má TOMMY STACHI za to, že Klient třetí osobu v potřebném rozsahu zmocnil k jednání za Klienta a z těchto úkonů bude zavázán přímo Klient.
3.9. TOMMY STACHI si vyhrazuje právo Klientský účet Klienta kdykoliv zrušit, a to zejména v případě, kdy Klient vědomě uvede při zřizování účtu nesprávné, neúplné nebo nepravdivé informace. Klient bere na vědomí, že Klientský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení TOMMY STACHI, popř. třetích osob.
4. POSOUZENÍ ÚVĚRUSCHOPNOSTI KLIENTA
4.1 Klient, který má zájem o uzavření Smlouvy, musí TOMMY STACHI za účelem posouzení úvěruschopnosti doložit alespoň následující informace a doklady :
4.1.1. své identifikační údaje, zejména jméno a příjmení, rodné číslo, občanství, adresu trvalého pobytu, adresu bydliště, telefonní číslo a emailovou adresu (je-li odlišná od adresy trvalého pobytu);
4.1.2. informace, zda bylo či je proti němu vedeno exekuční a/nebo insolvenční řízení či zda takové řízení Klientovi hrozí;
4.1.3. informace o celkové výši jeho čistých měsíčních příjmů a o jeho očekáváných měsíčních výdajích;
4.1.4. informace o svých existujících dluzích – splatných i nesplatných;
4.1.5. je-li Klient zaměstnancem: informace o zaměstnavateli, pracovní pozici, výši mzdy, době trvání pracovního poměru, doklady prokazující příjem měsíční mzdy (zejména výplatní pásky, pracovní smlouva, výpisy z účtu a/nebo potvrzení zaměstnavatele), jeli Klient zaměstnán na základě dohody o pracovní činnosti/dohody o provedení práce, doloží výpisy z účtu za poslední 3 měsíce;
4.1.6. je-li Klient fyzickou osobou – podnikající: výpis z živnostenského rejstříku, vydané faktury za období posledních 3 měsíců, výpisy z účtu za posledních 3 měsíců;
4.1.7. je-li Klient osobou pobírající dávky dle zákona č. 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění, v platném znění: doklad o výši vyplaceného důchodu za poslední 3 měsíce.
4.2 Konkrétní rozsah požadovaných informací a dokladů podle článku 4.1 Obecné části těchto Obchodních podmínek může být dále upraven (tj. zúžen či rozšířen) na základě sdělení (požadavku) TOMMY STACHI, a to v závislosti na průběhu individuálního posouzení úvěruschopnosti daného Klienta.
4.3 Klient bere na vědomí, že dle § 84 odst. 2 ZoSÚ je povinen TOMMY STACHI poskytnout úplné a pravdivé informace a doklady a že na žádost TOMMY STACHI je povinen poskytnuté informace a doklady vysvětlit a doplnit.
4.4 Klient dále bere na vědomí, že pokud nesplní svoji povinnost poskytnout úplné a pravdivé informace a doklady nezbytné pro posouzení jeho úvěruschopnosti a TOMMY STACHI proto nebude schopna posoudit jeho úvěruschopnost, TOMMY STACHI Smlouvu neuzavře a Jistinu, resp. Spotřebitelský úvěr, neposkytne.
4.5 Po dodání požadovaných informací a dokladů nezbytných pro posouzení úvěruschopnosti Klienta, provede TOMMY STACHI jejich ověření způsobem přiměřeným individuálním okolnostem Klienta. TOMMY STACHI tímto Klienta výslovně upozorňuje, že za účelem posouzení úvěruschopnosti Klienta bude vyhledávat údaje o Klientovi v Databázích, dalších veřejně přístupných registrech (včetně katastru nemovitostí, insolvenčním rejstříku, obchodním rejstříku a Centrální evidenci exekucí) a Databázi neplatných dokladů PČR - MV ČR a Databázi stratených a odcudzených dokladov PSR - MV SR, provádět skenování bankovních účtů (a to i prostřednictvím třetích subjektů), prověřovat bonitu Klienta na základě geografických údajů, údajů zjistitelných z Účtu Klienta a na základě jeho historie u mobilního operátora, prověřovat na základě dostupných pravděpodobnost selhání při splácení Spotřebitelského úvěru, případně kontaktovat osoby, které považuje v důsledku sdělení informací dle článku 4.1 Obecné části těchto Obchodních podmínek za osoby, jejichž vyjádření je relevantní pro posouzení úvěruschopnosti Klienta.
4.6 Při posuzování úvěruschopnosti Klienta TOMMY STACHI posuzuje zejména schopnost Klienta splácet Splátky, a to na základě porovnání příjmů a výdajů Klienta a způsobu plnění dosavadních dluhů, a to i za využití statistických dat, údajů a modelů uvedených v čl. 4.5. Pokud TOMMY STACHI odmítne poskytnout Klientovi Spotřebitelský úvěr v důsledku posouzení jeho úvěruschopnosti, informuje Klienta bez zbytečného odkladu o tomto odmítnutí, a pokud je důvodem neposkytnutí výsledek automatizovaného zpracování údajů nebo vyhledávání v Databázích, informuje TOMMY STACHI Klienta o tomto výsledku a použité Databázi, a to prostřednictvím Klientského centra a e-mailem zaslaným na E-mailovou adresu a/nebo SMS zaslanou na Telefonní číslo.
5. ZPŮSOB UZAVŘENÍ SMLOUVY
5.1 TOMMY STACHI umožnuje Smlouvu uzavřít následujícími způsoby:
5.1.1. osobním jednáním na Pobočce;
5.1.2. osobním jednáním mimo Pobočku;
5.1.3. prostřednictvím Klientského centra;
5.1.4. prostřednictvím telefonní komunikace a následného uzavření Smlouvy některým ze způsobů uvedených pod body 5.1.1 až 5.1.3. Obecné části těchto Obchodních podmínek.
5.2 Na změnu Smlouvy se použijí přiměřeně ustanovení těchto Obchodních podmínek upravujících uzavření smlouvy.
6. POSTUP PŘI UZAVÍRÁNÍ SMLOUVY (S VÝJIMKOU UZAVŘENÍ SMLOUVY PŘES KLIENTSKÉ CENTRUM)
6.1 Klient, jehož úvěruschopnost byla vyhodnocena TOMMY STACHI kladně, je oprávněn uzavřít Smlouvu na Pobočce. K uzavření Smlouvy na Pobočce je však třeba přistoupit bez zbytečného odkladu poté, co byl Klient vyrozuměn ze strany TOMMY STACHI o kladném vyhodnocení jeho úvěruschopnosti. V opačném případě si TOMMY STACHI vyhrazuje právo požádat Klienta o dodání aktualizovaných informací a dokladů pro posouzení úvěruschopnosti a vyhodnotit úvěruschopnost Klient znovu.
6.2 Před uzavřením Smlouvy na Pobočce budou Klientovi poskytnuty Předsmluvní informace v listinné podobě. Tyto Předsmluvní informace mohou být Klientovi poskytnuty v závislosti na individuálních okolnostech sjednávání Spotřebitelského úvěru rovněž před jednáním na Pobočce za účelem uzavření Smlouvy, a to prostřednictvím Klientského centra.
6.3 Klientovi bude na Pobočce poskytnuto náležité vysvětlení Předsmluvních informací tak, aby byl Klient schopen posoudit, zda navrhovaná Smlouva odpovídá jeho potřebám a finanční situaci. Klient je oprávněn kdykoli požadovat od TOMMY STACHI doplňující informaci a/nebo podrobnější vysvětlení, pokud některým informacím (byť částečně) nerozumí. Klient je dále oprávněn kdykoli požadovat poskytnutí lhůty pro zvážení Předsmluvních informací a návrhu na uzavření Smlouvy , a to lhůty libovolně dlouhé (s výhradou nutného opětovného posouzení úvěruschopnosti dle článku 6.1 Obecné části těchto Obchodních podmínek). V případě že Klient řádně rozumí obsahu Předsmluvních informací, je povinen potvrdit tuto skutečnost TOMMY STACHI podpisem na záznamu o vysvětlení Předsmluvních informací nebo potvrzením této informace v Klientském centru. Pokud Klient i přes opakované vysvětlení obsahu Předsmluvních informací nerozumí a/nebo odmítne podepsat záznam o vysvětlení Předsmluvních informací, vyhrazuje si TOMMY STACHI právo Smlouvu s Klientem neuzavřít.
6.4 Po vysvětlení Předsmluvních informací budou tyto Předsmluvní informace rovněž Klientovi zpřístupněny v Klientském centru, a to po celou dobu sjednávání Smlouvy a trvání smluvního vztahu vzniklého ze Smlouvy (dojde-li k uzavření Smlouvy) a/nebo do doby, kdy bude patrné, že k uzavření Smlouvy nedojde.
6.5 Po vysvětlení Předsmluvních informací postupem dle článku 6.3 Obecné části těchto Obchodních podmínek bude Klientovi předložen návrh Smlouvy a poskytnut mu dostatečný čas k seznámení se s jejím obsahem a vysvětlení případných dotazů Klienta. Smluvní ujednání ve Smlouvě budou odpovídat svým obsahem Předsmluvním informacím. Přílohou návrhu Smlouvy je Sazebník.
6.6 V případě, že Klient s návrhem Smlouvy souhlasí, lze přistoupit k podpisu Smlouvy. Klientovi bude poté poskytnuto jedno vyhotovení Smlouvy v listinné podobě. Smlouva bude Klientovi poskytnuta rovněž prostřednictvím Klientského centra, z nějž si Klient bude moci Smlouvu kdykoli zobrazit a uložit.
6.7 Klient tímto bere na vědomí, že závazek mezi TOMMY STACHI a Klientem vzniká až na základě poskytnutí Jistiny Klientovi. Jistina na základě Smlouvy bude TOMMY STACHI poskytnuta na žádost Klienta v textové podobě, tj. buď (i) učiněnou písemně při jednání na Pobočce nebo (ii) zaslané TOMMY STACHI prostřednictvím Klientského centra zaškrtnutím pole „Souhlasím s poskytnutím částky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy“ , případně (iii) uvedenou ve Smlouvě.
6.8 TOMMY STACHI má právo v průběhu uzavírání Smlouvy od svého záměru, uzavřít s Klientem Smlouvu až do doby jejího uzavření (tj. poskytnutí peněz) kdykoliv upustit; tím není dotčeno právo TOMMY STACHI odstoupit od Smlouvy po jejím uzavření na základě důvodů dle příslušných obecně závazných právních předpisů a těchto Obchodních podmínek, resp. Smlouvy.
6.9 Při jednání o uzavření smlouvy mimo Pobočku se uplatní ustanovení tohoto článku Obecné části těchto Obchodních podmínek obdobně.
7.POSTUP PŘI UZAVÍRÁNÍ SMLOUVY ELEKTRONICKY PROSTŘEDNICTVÍM KLIENTSKÉHO CENTRA
7.1 K uzavírání Smlouvy prostřednictvím dálkové komunikace může dojít mezi Smluvními stranami pouze prostřednictvím Klientského centra. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
7.2 Klient je oprávněn požádat o poskytnutí Spotřebitelského úvěru v rozmezí od 1.000,- Kč až do 250.000,- Kč kdykoliv po aktivaci Klientského účtu. Žádost o poskytnutí Spotřebitelského úvěru je dokončena, jakmile Klient odešle Žádost o poskytnutí Spotřebitelského úvěru a dodá TOMMY STACHI všechny informace a doklady nezbytné pro posouzení úvěruschopnosti podle článku 4 těchto Obchodních podmínek a Ověření totožnosti Klienta. Ověření totožnosti Klienta probíhá tak, že Klient nahraje čitelné kopie dvou dokladů totožnosti (občanský průkaz, cestovní doklad, řidičský průkaz, průkaz pojištěnce zdravotní pojišťovny, rodný list, zbrojní průkaz). Údaje Klienta uvedené v dokladech totožnosti musí být totožné s údaji uvedenými při registraci do Klientského centra. Na základě Ověření totožnosti Klienta a Verifikační platby dojde rovněž k identifikaci Klienta podle článku 2 těchto Obchodních podmínek.
7.3 Před dokončením Žádosti o poskytnutí Spotřebitelského úvěru má Klient možnost zkontrolovat a změnit vstupní údaje, které do Žádosti o poskytnutí Spotřebitelského úvěru vložil. TOMMY STACHI informuje Klienta SMS na Telefonní číslo a/nebo emailem na E-mailovou adresu, zdali mu půjčku poskytne či nikoliv.
7.4 V případě, že TOMMY STACHI posoudí úvěruschopnost Klienta kladně, zveřejní v Klientském centru Předsmluvní informace a současně Klientovi zašle na E-mailovou adresu oznámení o skutečnosti, že má po přihlášení do Klientského centra Předsmluvní informace k dispozici. K uzavření Smlouvy prostřednictvím Klientského centra je však třeba přistoupit bez zbytečného odkladu poté, co byl Klient vyrozuměn ze strany TOMMY STACHI o kladném vyhodnocení jeho úvěruschopnosti. V opačném případě si TOMMY STACHI vyhrazuje právo požádat Klienta o dodání aktualizovaných informací a dokladů pro posouzení úvěruschopnosti a vyhodnotit úvěruschopnost Klient znovu.
7.5 Má-li Klient po seznámení se s Předsmluvními informacemi nadále zájem o uzavření Smlouvy za podmínek v Předsmluvních informacích uvedených, zaškrtne v Klientském centru pole "Potvrzuji, že jsem obdržel Formulář pro standardní informace o spotřebitelském úvěru, že jsem se s jeho obsahem seznámil, jeho obsah mi byl vysvětlen a že jsem jeho obsahu v plném znění porozuměl“. Jestliže Klient i po seznámení s Předsmluvními informace požaduje další vysvětlení Předsmluvních informací, kontaktuje TOMMY STACHI na kontaktním telefonním čísle, emailem nebo prostřednictvím Klientského centra a TOMMY STACHI Klientovi poskytne další vysvětlení. Pokud Klient využije možnosti dalšího vysvětlení Předsmluvních informací a bude následně pokračovat v procesu uzavírání Smlouvy prostřednictvím Klientského centra, zaškrtne v Klientském centru „ Potvrzuji, že jsem obdržel Formulář pro standardní informace o spotřebitelském úvěru, že jsem se s jeho obsahem seznámil, jeho obsah mi byl vysvětlen a že jsem jeho obsahu v plném znění porozuměl.“ Předsmluvní informace potvrzené ze strany Klienta budou poté opatřeny elektronickým podpisem Klienta.
7.6 V případě, že Klient nebude některému z údajů uvedenému v Předsmluvních informacích či návrhu Smlouvy rozumět, má možnost prostřednictvím Klientského centra, osobní návštěvou na Pobočce, či telefonicky kdykoliv požádat TOMMY STACHI o vysvětlení. Uzavřená Smlouva bude rovněž uložena u TOMMY STACHI a na žádost Klienta bude jemu zpřístupněna i jinými způsoby než prostřednictvím Klientského centra. Klient má možnost kdykoliv po přihlášení do svého Klientského účtu v Klientském centru Předsmluvní informace, návrh Smlouvy, resp. Smlouvu, zobrazit a tuto následně vytisknout či uložit v elektronickém formátu (.pdf).
7.7 V případě, že Klient potvrdí, že Předsmluvním informacím porozuměl a má zájem na uzavření Smlouvy za podmínek dle Předsmluvních informací, TOMMY STACHI vyhotoví návrh Smlouvy a poskytne jej Klientovi v Klientském centru a zároveň zašle Klientovi na E-mailovou adresu oznámení o poskytnutí návrhu Smlouvy v Klientském centru. Smluvní ujednání ve Smlouvě budou odpovídat svým obsahem Předsmluvním informacím. Přílohou návrhu Smlouvy je Sazebník. Předsmluvní informace jakožto i návrh Smlouvy budou zabezpečeny proti změnám tak, aby po jejich zpřístupnění Klientovi byla zajištěna neměnnost textu dokumentu.
7.8 Souhlasí-li Klient s návrhem Smlouvy, projeví svůj souhlas po přihlášení do Klientského centra zaškrtnutím pole "Potvrzuji, že jsem si návrh smlouvy přečetl, že jsem porozuměl všem jejím ustanovením a že s tímto návrhem smlouvy souhlasím" zobrazeným ihned pod návrhem Smlouvy. Následně Klient vybere způsob podpisu Smlouvy.
7.9 Pokud Klient zvolí podpis Smlouvy elektronicky v Klientském centru, zašle na Verifikační platbu ve výši 1,- Kč dle údajů zobrazených v Klientském centru a odeslání platby potvrdí. Bankovní údaje Klienta musí být totožné s údaji Klienta uvedenými v Klientském účtu. Informace k Verifikační platbě zašle TOMMY STACHI Klientovi rovněž SMS na Telefonní číslo a emailem na E-mailovou adresu.
7.10 Verifikační platba bude Klientovi vrácena obratem a variabilní symbol bude představovat jednorázový časově omezený kód pro podpis Smlouvy. Poté, co Klient v Klientském centru zadá jednorázový časově omezený kód uvedený ve variabilním symbolu vrácené Verifikační platby, bude na jeho Telefonní číslo prostřednictvím SMS odeslán další jednorázový časově omezený unikátní kód, jehož zadáním v Klientském centru Klient vyslovuje závazný souhlas s uzavřením Smlouvy. Okamžikem zadání jednorázového unikátního kódu doručeného prostřednictvím SMS dojde k elektronickému podpisu návrhu Smlouvy Klientem. K uzavření Smlouvy dojde dle článku 7.12 Obecné části těchto Obchodních podmínek až elektronickým podpisem návrhu Smlouvy i ze strany TOMMY STACHI, do té doby Klientovi nevzniká právo na poskytnutí Jistiny.
7.11 V případě vypršení platnosti jednorázového časově omezeného kódu, který odpovídá variabilnímu symbolu vrácené Verifikační platby, může Klient provést novou Verifikační platbu a pro pokračování v podpisu Smlouvy použít nový jednorázový časově omezený kód, představovaný variabilním symbolem vrácené druhé Verifikační platby. Klient může provést maximálně tři Verifikační platby za sebou. V době platnosti jednorázového časově omezeného kódu nelze získat nový jednorázový časově omezený kód. Pokud vyprší doba platnosti třetího jednorázového časově omezeného kódu, který byl Klientovi doručen (coby variabilní symbol vrácené Verifikační platby), proces podpisu Smlouvy je přerušen a Smlouva nevznikne.
7.12 Poté, co je návrh Smlouvy elektronicky podepsán Klientem, přijme a elektronicky podepíše návrh Smlouvy rovněž TOMMY STACHI, čímž dojde k uzavření Smlouvy. Po uzavření Smlouvy bude podepsaná Smlouva Klientovi k dispozici v Klientském centru spolu s podepsanými Předsmluvními informacemi. Ustanovení článku 11.1.1 Zvláštní části těchto Obchodních podmínek se použije zde obdobně.
7.13 Ustanovení článků 6.7 a 6.8 Obecné části těchto Obchodních podmínek platí obdobně i v případě uzavření Smlouvy prostřednictvím Klientského centra.
8. ZMĚNA OBCHODNÍCH PODMÍNEK
8.1. TOMMY STACHI je oprávněna tyto Obchodní podmínky jednostranně měnit vyhlášením jejich nového znění, pokud:
(a) se změní relevantní právní předpisy,
(b) se změní podmínky na trzích finančních služeb,
(c) dojde ke změně technologií nebo organizačních procesů TOMMY STACHI,
(d) se jedná o odstranění chyby v psaní či počtech,
(e) se nejedná o nepřiměřenou změnu v neprospěch Klienta,
(f) se změní rozsah služeb, které může Klient prostřednictvím Klientského centra a Klientského účtu využít.
8.2. Změny Obchodních podmínek se mohou týkat zejména oblasti úpravy informací a dokumentů požadovaných pro posouzení úvěruschopnosti, způsobu uzavírání Smlouvy a jejích změn, pravidel komunikace, splácení Spotřebitelského úvěru, trvale přístupných informací a/nebo informačních povinností Klienta a dále dalších služeb, které TOMMY STACHI klientům poskytuje.
8.3. Nově znění Obchodních podmínek TOMMY STACHI zveřejní v Klientském centru a prostřednictvím Klientského centra a případně též E-mailové adresy Klienta vyrozumí.
8.4. V případě změny Obchodních podmínek nabývá nové znění vůči Klientovi platnosti a účinnosti třicátý kalendářní den následující po dni jejich zveřejnění v Klientském centru, není-li v nich uveden datum pozdější.
8.5. Pokud nové znění Obchodních podmínek mění rozsah povinností Klienta nad rámec předchozího znění Obchodního podmínek a Klient s novým zněním Obchodních podmínek nesouhlasí, může před datem účinnosti změny odmítnout návrh nového znění Obchodních podmínek, aniž by tím došlo ke zrušení závazku vyplývajícího ze Smlouvy nebo Klientovi vzniklo právo na výpověď Smlouvy. Učiní-li tak Klient, zůstává vůči Klientovi účinné původní znění Obchodních podmínek a veškerá práva a povinnosti ze Smlouvy zůstávají nedotčena a závazek ze Smlouvy nadále trvá s nezměněným obsahem tak, jak je vymezenou Smlouvou a původními Obchodními podmínkami účinnými v době uzavření Smlouvy. Podmínkou uzavření nové Smlouvy však může být akceptace nového znění Obchodních podmínek.