Nejčastější dotazy

Chcete se o půjčce dozvědět co nejvíc? Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejdůležitější otázky týkající se celého procesu od žádosti až po splácení. Další důležité dokumenty jako je například Smlouva o zápůjčce, Reklamační řád, Všeobecné obchodní podmínky a jiné naleznete v sekci Ke stažení. Doporučujeme Vám seznámit se s nimi ještě před samotným podáním žádosti o půjčku a v případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktovat prostřednictvím emailu na [email protected] nebo na bezplatné telefonní lince 800 187 187. Jsme tu pro Vás!

INFORMACE O PŮJČCE

Online – přes online formulář na našich internetových stránkách nebo telefonicky na bezplatném čísle 800 187 187.
K vytvoření nabídky půjčky je potřeba dodat několik základních dokumentů dle příjmových kategorií.
  1. Zaměstnanec – 2 doklady totožnosti, měsíční výpis z účtu za poslední 3 měsíce s příchozí výplatou, v případě výplaty v hotovosti 3 výplatní pásky a potvrzení o příjmu, telefonní číslo do zaměstnání.
  2. Živnostník – 2 doklady totožnosti, měsíční výpis z účtu za poslední 3 měsíce, vystavené faktury za poslední 3 měsíce
  3. Důchodce – 2 doklady totožnosti, doklad o výplatě důchodu za poslední 3 měsíce – měsíční výpis z účtu nebo ústřižky složenek.
Připravili jsme pro Vás jednoduchý manuál, jak si u vybraných bank stáhnout výpis z účtu z internetového bankovnictví. Podrobné návody naleznete ZDE.
Znáte pouze číslo účtu, ale už nevíte, jaký kód je za lomítkem? Podrobný seznam všech bank a jejich kódů naleznete ZDE.
Půjčky poskytujeme ve výši 10 000 až 150 000 Kč se splatností 12 až 84 měsíců.
V Klientském centru půjčku vyřídíte do 10 minut. Pokud si zvolíte elektronický podpis, odesíláme peníze ihned po podpisu. V případě, že Vám smlouvu k podpisu veze náš kurýr, peníze zasíláme do 24 hodin na Váš bankovní účet.
Poskytujeme zcela bezúčelné půjčky (tzn. půjčky na cokoliv), proto od Vás nebudeme požadovat doložení, na co chcete peníze využít.
U žádné naší půjčky není potřeba zastavovat nemovitost ani mít ručitele. Vaší žádosti o úvěr proto nic nebrání.
Při sjednání půjčky od Vás v žádném případě nechceme poplatky předem. První platba, kterou provedete, bude až pravidelná měsíční splátka.
V tomto případě bohužel půjčku neposkytneme, jelikož doložení příjmu a ověření schopnosti splácet je ze zákona nezbytnou součástí pro poskytnutí úvěru.
Klientům v invalidním důchodu půjčujeme za předpokladu, že mají prokazatelný měsíční příjem vyšší než 10 000 Kč a prokáží svou schopnost půjčku řádně splácet.
Pokud je na Vás uvalena exekuce, či jste spadli do insolvenčního řízení, půjčku Vám bohužel neposkytneme.
Pro získání půjčky je potřeba splňovat pouze pár základních podmínek –  doložit 2 doklady totožnosti, nebýt v exekuci nebo insolvenci a doložit potřebné doklady prokazující Vaši schopnost půjčku splácet.

JAK SPLÁCET PŮJČKU

Klientům nabízíme hned čtyři možné způsoby, jak mohou půjčku splácet, a to:
  • Převodem peněz z účtu na účet uvedený ve splátkovém kalendáři.
  • Vkladem hotovosti na účet uvedený ve splátkovém kalendáři.
  • Poštovní poukázkou.
Připravili jsme pro Vás seznam českých bank, které přijímají okamžité platby odeslané v českých korunách. Účastníci (banky) okamžitých plateb musí okamžité platby přijímat, ale službu odesílání okamžitých plateb nemusí svým klientům nabízet.
Pokud jste i nadále zasaženi krizí spojenou s pandemií Covid-19, je možné požádat o rozklad či snížení splátek, ale již pouze standardní cestou podle zákona o spotřebitelském úvěru, tedy s posuzováním schopnosti splácet. Spojte se telefonicky s naším inkasním oddělením na tel. čísle 221 460 430 nebo emailem na [email protected], kde Vaši žádost individuálně posoudíme. Bližší informace naleznete zde.
Spojte se neprodleně telefonicky s naším inkasním oddělením na čísle 800 187 187 nebo emailem na [email protected], a to ještě před termínem splátky. Vždy se lze domluvit a splátku odložit či rozložit. Mějte na paměti, že mlčení situaci nevyřeší, ale zhorší!
Informaci ohledně předčasného doplacení sdělte našemu inkasnímu oddělení na telefonním čísle 800 187 187 nebo na emailu [email protected], případně ji zašlete poštou. Dojde k systémovému nastavení a Vašemu předčasnému doplacení již nic nebude bránit. Platby se automaticky nepárují, pokud peníze odešlete a my od Vás informaci neobdržíme včas, Vaši smlouvu nebude možné předčasně ukončit k Vámi zvolenému datu. Předčasné splacení je samozřejmě zcela bez poplatků.
Zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy je do 14 dnů od poskytnutí půjčky. Pokud ji chcete využít, je nutné doručit nám Vaše odstoupení, a to buď e-mailem na adresu [email protected] nebo poštou na adresu TOMMY STACHI, s.r.o., Olšanská 2643/1a, 130 80 Praha 3. Odstoupení od smlouvy musí obsahovat číslo smlouvy o zápůjčce a datum podepsání smlouvy. Následně Vás budeme kontaktovat s akceptací odstoupení. Na úhradu (vrácení) jistiny a zákonného úroku máte 30 dní od odeslání odstoupení.
V tomto případě je nutné zaslat inkasnímu oddělení doklad o úhradě emailem na [email protected] nebo poštou na TOMMY STACHI, s.r.o., Olšanská 2643/1a, 130 80 Praha 3. Na základě dokladu se platba spáruje s Vaší smlouvou.
Platební údaje naleznete v Klientském centru, případně nás kontaktujte telefonicky na čísle 800 187 187 nebo emailem na [email protected]. Rádi Vám je zašleme SMS zprávou či emailem.
V případě, že nastane tento problém, je nejlepší nás ihned kontaktovat telefonicky na čísle 800 187 187 nebo emailem na [email protected] a seznámit nás s Vaší situací. Společně nalezneme optimální řešení. Pokud však nebudete záležitost řešit, budeme Vám účtovat sankce podle podmínek uvedených ve smlouvě. Doporučujeme Vám se opravdu důkladně se smlouvou seznámit, a to hlavně s pokutami a sankcemi, které mohou následovat v případě Vašeho neplnění smluvních podmínek.
Zákazník, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení svého spotřebitelského sporu ve smyslu příslušných ustanovení § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, ve spojení se zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, v platném znění. Příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelským sporů ze smluv o zápůjčce a obdobných finančních služeb je finanční arbitr, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1 – Nové Město, jehož internetové stránky jsou dostupné na adrese: http://www.finarbitr.cz/cs/.
Hlavně „nestrkejte hlavu do písku“. Důležité je v takové situaci jednat, proto nás co nejdříve kontaktujte na telefonním čísle 800 187 187 nebo emailem na [email protected]. Společně celou záležitost vyřešíme, potřebujeme však Vaši iniciativu. A pamatujte, čím dříve začnete situaci řešit, tím to bude snazší.

JAK ZÍSKAT DALŠÍ PŮJČKU, CO JE TO KLIENTSKÉ CENTRUM, ZMĚNA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Přihlašte se do Klientského centra, kontaktujte nás ZDARMA na telefonním čísle 800 187 187 nebo prostřednictvím emailu na [email protected].
Přihlašte se do Klientského centra, kontaktujte nás ZDARMA na telefonním čísle 800 187 187 nebo prostřednictvím emailu na [email protected].
Klientské centrum slouží pro všechny klienty, kteří si chtějí zažádat o novou půjčku nebo refinancovat stávající. Zároveň zde najdete veškeré podrobnosti o svém úvěru. Do Klientského centra se přihlásíte svojí emailovou adresou a heslem, které jste si zvolili při registraci účtu).
Klikněte zde a požádejte si o nové heslo. Případně nás kontaktujte na telefonním čísle 800 187 187 nebo prostřednictvím emailu [email protected].
Každou změnu, která u Vás proběhne (změna příjmení, telefonního čísla, emailu, zaměstnavatele, adresy) je potřeba nám nahlásit. Informaci stačí zaslat emailem na [email protected] nebo nám ji sdělit telefonicky na 800 187 187.

Nenašli jste svoji odpověď? Kontaktujte nás

Kdo může o úvěr zažádat

  • Zaměstnanec
  • Živnostník
  • Senior
  • Zájemce s prokazatelným příjmem min. 10 000 Kč měsíčně
  • Půjčku mohou využít i zájemci s úvěrem u jiné společnosti

Komu úvěr neposkytneme

  • Zájemce v exekuci nebo v insolvenci
  • Zaměstnanec ve zkušební době
  • Živnostník podnikající dobu kratší než 6 měsíců
  • Zájemce bez bankovního účtu
  • Zájemce s trvalým bydlištěm na MÚ/OÚ

Kdo jsme a naše výhody

  • Ryze česká společnost s 18letou tradicí
  • Našich služeb využilo více než 60 000 klientů
  • Jsme držiteli licence ČNB
  • Důkladně prověřujeme kredibilitu klientů
  • Jsme přímý poskytovatel spotřebitelských úvěrů

Výhody spotřebitelského úvěru

  • Peníze ihned po podpisu smlouvy
  • Půjčka bez poplatků za vyřízení
  • Předčasné splacení zcela zdarma
  • Bez ručitele a zástavy majetku
  • Až 100 % úroku zpět v rámci probíhající akce

Jak postupovat

  • Máte potřebu, ale nedostatek financí na účtu?
  • Vyplňte nezávazný formulář
  • Přihlaste se do Klientského centra
  • Podepíšeme spolu smlouvu
  • Peníze odesíláme ihned po podpisu na účet

Parametry spotřebitelského úvěru

  • Jistina 10 000 až 150 000 Kč
  • Úrok od 7,9 % p.a. a RPSN od 16,2 %
  • Splatnost 12 až 84 měsíců
  • Online sjednání
  • Rychlost, bezpečnost, žádné zbytečné papírování